Postimees.ee juht Aivar Reinap ütles täna
aripaev.ee-le, et Oliver Kruuda uudisteportaal kalev.ee on ajast aastaid maha
jäänud.
”Portaal on vanamoodne. Sellisel kujul sel elu ei ole, portaal on ajast aastaid maha jäänud,” sõnas Reinap, lisades, et kui uue lehe sisusse investeerida, võib sellest tulla hea uudistekanal. ”Praegu aga ei saa ma aru, mis mõte lehel on,” märkis ta.
Reinapi sõnul võiks lehest kui valla tasemel uudiseid pakkuvast kanalist asjagi saada, kui selleks oleks korralik võrgustik. Samas nentis ta, et kohalikel tegijatel ei pruugi olla põhjust koonduda. ”Igaüks teeb uudiseid niikuinii ise juba väljakujunenud kanalites. Ma ei näe põhjust, miks peaksid nad ühe kommi kaubamärgi alla koonduma,” ütles ta.
Kuigi postimees.ee juhil kalev.ee-sse ülemäära usku ei ole, arvab ta, et leht võib ilma reklaami ja lugejateta vastu pidada mitu aastat. ”Kõik oleneb sellest, kui palju Kruudal raha on,” ironiseeris Reinap.
Seotud lood
Delfi tegevjuht Ville Jehe ütles täna
Oliver Kruuda uudisteportaali kalev.ee kommenteerides, et uus konkurent Delfile
ära teha ei suuda.
Äripäeva peadirektor Igor Rõtov soovitab
Oliver Kruudal kiiresti kaasata oma meediaärisse professionaalsed mänedžerid,
vastasel korral riskib ta jääda naeruväärseks.
Meediamagnaat Oliver Kruuda
käivitas äsja oma portaali, mille algus tehnilistel põhjustel umbes nädala jagu
edasi lükkus.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.