• OMX Baltic−0,36%269,84
  • OMX Riga0,03%874,13
  • OMX Tallinn−0,43%1 725,36
  • OMX Vilnius−0,37%1 041
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001%8 230,96
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,21
  • OMX Baltic−0,36%269,84
  • OMX Riga0,03%874,13
  • OMX Tallinn−0,43%1 725,36
  • OMX Vilnius−0,37%1 041
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001%8 230,96
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,21
  • 24.10.07, 15:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noop: reklaam ei pane õlut jooma

A. Le Coqi juht Tarmo Noop on õlletootjate liidu vastavaldatud statistika pärast nördinud ja leiab, et alkoholireklaami kaotamine ei muuda olukorda paremaks.
Õlletootjate liidu teatel on pärast Tallinnas kehtestatud alkoholimüügipiiranguid õlle kogumüük vähenenud, kusjuures peamine langus on tulnud kvaliteetmarkide arvelt.
„Meil ei ole kvaliteetõllede müük langenud, kuna oleme välja tulnud uute toodetega. Seetõttu oleme kokkuvõttes ka turuosa suurendanud, aga mitte see ei ole oluline. Oluline on see, et kogu turumaht on väiksem, üldine müük on langenud. Ja see teeb meid murelikuks,“ ütles Noop.
Tartu õlletootja sõnul ei ole küsimus niivõrd Tallinna alkoholimüügi piirangutes, kuivõrd viimase aja sündmuste tõttu tekkinud üldises negatiivses foonis. „Praegu on taas üles kerkinud diskusioon reklaami teemal. Minu arvates on nii, et mida enam piirata, seda vähem on võimalik näidata õllejoomise kultuurset poolt,“ oli ta pahane.
Noop tõi näite Soomest, kus pärast alkoholireklaami keelamist muutus vägijookide ostmisel ainsaks argumendiks kanguse ja hinna suhe.
„Reklaam ei pane õlut jooma. Kui ma seeni ei söö, siis ma neid ei söö. Ei ole oluline, mil moel seda reklaamitakse. Aga kui ma seeni söön, siis saab reklaamiga suunata valima kas süüa puravikke või šampinjone,“ tõi Noop näite.

Seotud lood

Uudised
  • 24.10.07, 10:19
Müügipiirangud vähendasid kvaliteetõlle müüki
Eesti õlleturu kogumahuks 2007. aasta kolmandas kvartalis kujunes 35,3 miljonit liitrit õlut. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga on õlleturg vähenenud 1,9 miljonit liitrit. Langus toimus eelkõige kvaliteetmarkide arvelt, teatas õlletootjate liit.
Uudised
  • 30.10.07, 13:05
Hawaii Express: meie ei mõtle paljale naisele pointi juurde
Hawaii Expressi turundusjuhi Priit Salumäe arvates mõjub napis riietuses naisterahvas reklaamis visuaalselt nauditavalt ning toob rõõmu kõigile, ometi ei mõelda Hawaii Expressis paljale naisele tema sõnul pointi juurde, vaid ikka vastupidi.
Uudised
  • 30.11.07, 14:51
Varas pani Guinnessi tehasest pihta 17 000 liitrit õlut
Dublinis asuvast Guinnessi õlletehasest virutati 450 õllevaati kogumahus 17 000 liitrit, vahendas Lenta.ru BBC Newsi.
Uudised
  • 26.09.07, 17:56
Noop: Tallinna linnavalitsus ajab Prisma kahjumisse
A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on Tallinna linnavalitsuse otsus keelata vähemalt pooleks aastaks alkoholimüük Kristiine Prismas täiesti absurdne ja ebaadekvaatne.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele