SEB Eesti Ühispank hakkab novembrist 2007
tegema koostööd reklaamiagentuuriga AGE McCann. Senise koostööpartneri Taevas
Ogilvyga lõpetatakse tööd järk-järgult, kõikide uute projektidega alustatakse
juba AGE McCann'is.
SEB Eesti Ühispanga marketingidirektori Karl Multeri sõnul on viimase kahe aasta koostöö olnud Taevas Ogilvyga väga positiivne: "SEB Eesti Ühispank kuulub praeguseks nelja tugevaima Eesti kaubamärgi hulka, mis näitab, et SEB tuntus on viidud tasemeni, kus lõplikuks nimevahetuseks on aeg küps."
Multeri sõnul algasid läbirääkimised SEB peakontori reklaamiagentuuri McCann Worldgroup kohaliku esindaja AGE McCann'iga pärast pikka kaalumist. "Mitmete kohtumiste ja mõttevahetuste tulemusena jõudsime arusaamisele, et meil on ühine nägemus SEB kaubamärgi arengust tulevikus. Lisades juurde sünergia peakontoriga sama reklaamiketi kasutamise osas, otsustasime alustada koostööd," rõhutas Multer.
AGE McCann'i juht ja üks omanikest Janar Toomesso ütles, et AGE McCannil on rõõm vastu võtta väljakutse teenindada nende arvates kõige kliendisõbralikumat panka Eestis.
Seotud lood
Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert
Lee ütles SEB uue reklaamiagentuuri AGE McCanni omanikeküsimust kommenteerides,
et tegemist ei ole hea äritavaga.
SEB Eesti Ühispanga turundusjuht Karl
Multer ütles täna, et oli senise reklaamiagentuuriga Taevas Ogilvy rahul, kuid
usub, et võita veel on.
SEB uue reklaamiagentuuri AGE McCanni taga
on äriregistri järgi ka suure osa Hansapanga turundusega tegeleva Division
McCann-Ericksoni omanikud.
AGE McCanni juhi Janar Toomesso sõnul on
Rain Pikand ja Urmas Lilleorg küll ettevõtte aktsionärid, kuid ei osale
agentuuri äritegevuses.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.