SEB Eesti Ühispank hakkab novembrist 2007
tegema koostööd reklaamiagentuuriga AGE McCann. Senise koostööpartneri Taevas
Ogilvyga lõpetatakse tööd järk-järgult, kõikide uute projektidega alustatakse
juba AGE McCann'is.
SEB Eesti Ühispanga marketingidirektori Karl Multeri sõnul on viimase kahe aasta koostöö olnud Taevas Ogilvyga väga positiivne: "SEB Eesti Ühispank kuulub praeguseks nelja tugevaima Eesti kaubamärgi hulka, mis näitab, et SEB tuntus on viidud tasemeni, kus lõplikuks nimevahetuseks on aeg küps."
Multeri sõnul algasid läbirääkimised SEB peakontori reklaamiagentuuri McCann Worldgroup kohaliku esindaja AGE McCann'iga pärast pikka kaalumist. "Mitmete kohtumiste ja mõttevahetuste tulemusena jõudsime arusaamisele, et meil on ühine nägemus SEB kaubamärgi arengust tulevikus. Lisades juurde sünergia peakontoriga sama reklaamiketi kasutamise osas, otsustasime alustada koostööd," rõhutas Multer.
AGE McCann'i juht ja üks omanikest Janar Toomesso ütles, et AGE McCannil on rõõm vastu võtta väljakutse teenindada nende arvates kõige kliendisõbralikumat panka Eestis.