SEB Eesti Ühispanga turundusjuht Karl
Multer ütles täna, et oli senise reklaamiagentuuriga Taevas Ogilvy rahul, kuid
usub, et võita veel on.
„Meie emapank Rootsis vahetas agentuuri ja sünergia parandamiseks kaalusime sama ka Eestis. Taevaga olime rahul, aga võita oli veel küll. Reklaamitöö toimub isiklikul tasandil ja usaldan AGE McCanni kolme võtmeisikut: Janar Toomessood, Margus Klaari ja Tõnu Kõva. Ehkki AGEs töötab kaks korda vähem inimesi kui Taevas, hakkab SEBga igapäevaselt tegelema suurem tiim kui Taevas,“ rääkis Multer.
„See omanike struktuur, keda mulle AGEs tutvustati, on selline, keda ma aktsepteerin. Ma ei tea, kas Divisionil ja AGE-l on samad omanikud. Aga Eestis on näiteks selliseid sektoreid, kus on konkurendid samas agentuuris,“ märkis ta.
Erinevalt Hansapangast on SEB Eesti Ühispangal vaid üks reklaamiagentuur, kellega koostööd tehakse. Hansapank kasutab paralleelselt mitme agentuuri teenuseid.
Seotud lood
SEB uue reklaamiagentuuri AGE McCanni taga
on äriregistri järgi ka suure osa Hansapanga turundusega tegeleva Division
McCann-Ericksoni omanikud.
SEB Eesti Ühispank hakkab novembrist 2007
tegema koostööd reklaamiagentuuriga AGE McCann. Senise koostööpartneri Taevas
Ogilvyga lõpetatakse tööd järk-järgult, kõikide uute projektidega alustatakse
juba AGE McCann'is.
AGE McCanni juhi Janar Toomesso sõnul on
Rain Pikand ja Urmas Lilleorg küll ettevõtte aktsionärid, kuid ei osale
agentuuri äritegevuses.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.