AGE McCanni juhi Janar Toomesso sõnul on
Rain Pikand ja Urmas Lilleorg küll ettevõtte aktsionärid, kuid ei osale
agentuuri äritegevuses.
„Urmasele (Lilleorg – toim.) ja Rainile (Pikand – toim.) kuulub pool AGEst, kuid nad ei osale meie äritegevuses. Saame kokku kord aastas, kui toimub nõukogu koosolek. Siis arutame majandustulemusi, mis hiljem ka kõigile avalikustatakse,“ hajutas Toomesso kahtlusi, et kahe Eesti suurema panga reklaamiagentuuride vahel võib liikuda liiga palju infot.
„See ei ole kahjuks võimalik, nad ei ole meie igapäevatööga seotud,“ lisas ta.
Toomesso sõnul on ka maailma tasemel tavaline, et firmad kuuluvad ühtedele omanikele, kuid see ei tähenda, et koos ka tööd tehakse. „Näiteks kuulub McCann IPG gruppi, kus on ka teisi agentuure,“ selgitas ta. „Oleme Raini ja Urmasega reklaamimaastikul konkurendid. Mina vastutan AGE äri eest, nemad Divisioni eest. AGEs on nad vaid omanikud,“ selgitas ta.
AGE sai selle aasta kevadel Divisionilt McCanni kaubamärgi kasutamise õigused ja veidi hiljem asusid ettevõtte osanikeks ka Pikand ja Lilleorg. „Oleme viimasel ajal väga palju kasvanud ja nad nägid meis rohkelt potentsiaali, mistõttu tulidki osanikeks,“ rääkis AGE juht. „Arvan, et see oli neist väga julge samm meisse investeerida.“
Seda, kui palju uus suur klient AGE-le võiks hakata raha sisse tooma, ei osanud Toomesso esialgu öelda. Emori uuringu kohaselt oli SEB Eesti Ühispank möödunud aastal Eesti suuruselt 15. reklaamija. Kogu reklaamiteenuse ostab pank sisse ühelt agentuurilt.
Seotud lood
SEB uue reklaamiagentuuri AGE McCanni taga
on äriregistri järgi ka suure osa Hansapanga turundusega tegeleva Division
McCann-Ericksoni omanikud.
SEB Eesti Ühispank hakkab novembrist 2007
tegema koostööd reklaamiagentuuriga AGE McCann. Senise koostööpartneri Taevas
Ogilvyga lõpetatakse tööd järk-järgult, kõikide uute projektidega alustatakse
juba AGE McCann'is.
Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert
Lee ütles SEB uue reklaamiagentuuri AGE McCanni omanikeküsimust kommenteerides,
et tegemist ei ole hea äritavaga.
SEB Eesti Ühispanga turundusjuht Karl
Multer ütles täna, et oli senise reklaamiagentuuriga Taevas Ogilvy rahul, kuid
usub, et võita veel on.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.