• OMX Baltic0,33%294,97
  • OMX Riga0,5%893,04
  • OMX Tallinn0,01%1 878,58
  • OMX Vilnius0,34%1 140,81
  • S&P 5000,55%5 770,2
  • DOW 300,52%42 801,72
  • Nasdaq 0,7%18 196,22
  • FTSE 100−0,03%8 679,88
  • Nikkei 225−2,17%36 887,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,5
  • OMX Baltic0,33%294,97
  • OMX Riga0,5%893,04
  • OMX Tallinn0,01%1 878,58
  • OMX Vilnius0,34%1 140,81
  • S&P 5000,55%5 770,2
  • DOW 300,52%42 801,72
  • Nasdaq 0,7%18 196,22
  • FTSE 100−0,03%8 679,88
  • Nikkei 225−2,17%36 887,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%96,5
  • 25.10.07, 17:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AGE juht: Urmas ja Rain ei osale meie äritegevuses

AGE McCanni juhi Janar Toomesso sõnul on Rain Pikand ja Urmas Lilleorg küll ettevõtte aktsionärid, kuid ei osale agentuuri äritegevuses.
„Urmasele (Lilleorg – toim.) ja Rainile (Pikand – toim.) kuulub pool AGEst, kuid nad ei osale meie äritegevuses. Saame kokku kord aastas, kui toimub nõukogu koosolek. Siis arutame majandustulemusi, mis hiljem ka kõigile avalikustatakse,“ hajutas Toomesso kahtlusi, et kahe Eesti suurema panga reklaamiagentuuride vahel võib liikuda liiga palju infot.
„See ei ole kahjuks võimalik, nad ei ole meie igapäevatööga seotud,“ lisas ta.
Toomesso sõnul on ka maailma tasemel tavaline, et firmad kuuluvad ühtedele omanikele, kuid see ei tähenda, et koos ka tööd tehakse. „Näiteks kuulub McCann IPG gruppi, kus on ka teisi agentuure,“ selgitas ta. „Oleme Raini ja Urmasega reklaamimaastikul konkurendid. Mina vastutan AGE äri eest, nemad Divisioni eest. AGEs on nad vaid omanikud,“ selgitas ta.
AGE sai selle aasta kevadel Divisionilt McCanni kaubamärgi kasutamise õigused ja veidi hiljem asusid ettevõtte osanikeks ka Pikand ja Lilleorg. „Oleme viimasel ajal väga palju kasvanud ja nad nägid meis rohkelt potentsiaali, mistõttu tulidki osanikeks,“ rääkis AGE juht. „Arvan, et see oli neist väga julge samm meisse investeerida.“
Seda, kui palju uus suur klient AGE-le võiks hakata raha sisse tooma, ei osanud Toomesso esialgu öelda. Emori uuringu kohaselt oli SEB Eesti Ühispank möödunud aastal Eesti suuruselt 15. reklaamija. Kogu reklaamiteenuse ostab pank sisse ühelt agentuurilt.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele