New Jersey kolledži majandusprofessor
Douglas K Peterson leiab, et Eestil on turismi, laevanduse ja IT vallas palju
võimalusi, mis tuleks ära kasutada.
Petersoni sõnul üritavad Tallinna vanalinna hotellid, restoranid ja suveniiripoed praegu kliente meelitada odavate hindade, mitte innovatiivsete ja originaalsete mõtetega, kirjutas uudisteportaal huliq.com.
Professor soovitab linnal aga rõhuda oma tugevamatele, kuid vähem tuntud külgedele: loomaaiale, Rocca al Mare loodusradadele ja kirikutele. Nii saaks turismis keskenduda enam erinevatele sihtgruppidele ja kohale meelitada nii perekondi kui ka turiste, kes siia ikka ja jälle tagasi tuleksid.
Eesti konkurentidena näeb Peterson Rumeeniat, Bulgaariat, Lätit, Leedut, Slovakkiat, Albaaniat, Sloveeniat ja Tšehhit. Riia ja Praha eelistena tõi professor välja selle, et sinna lendavad odavlennukompaniid.
Seotud lood
Tänavu üheksa kuu jooksul peatus
majutusettevõtetes 1,1 miljonit välisturisti ehk 42 000 turisti vähem kui mullu
samal perioodil, teatas statistikaamet.
Tallinna Loomaaia direktor Mati Kaal usub,
et renoveeritud loomaaed võiks turismimagnet olla küll, kuid praeguses seisus
jätkates võiks seda nimetada pigem muuseumiks.
Portugali iga-aastasel Euroopa
turismifoorumil autasustati kümmet tärkavat turismimaad. Ida-Euroopast märkis
tunnustamist Läti, Ungari ja Horvaatia.
Turismisektorit ootavad ees suured
muutused. Selles on jälle süüdi internet. Juba täna ostab 10% kliente
turismipaketi internetist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.