Kaubamaja ilukauplusteketi TKM Beaty juht
Lea Endrikson ütles, et keskmine eestlane kulutab ilutoodetele aastas 2000-2500
krooni.
Tallinna Kauamaja püüab oma uue ilukauplusteketiga eristuda seni turul olevastest pakkujatest. Endrikson andmetel kulutatakse Põhjmaades ilule aastas 7000-8000 krooni, Prantsusmaal ja Saksamaal isegi ligi 10 000 krooni elaniku kohta. "See näitab, et meie suund ja siht on õige," kommenteeris Endrikson iluvaldkonda laienemise põhjuseid.
Endrikson uskus, et nad hakkavad eristuma läbi iluteenuse pakkumise, st avatud on ilustuudiod juuksuri-, küüne- ja spateenusteni välja. Plaanis on avada 3-4 aastaga kuni 15 I.L.U. kauplust Baltimaades. Endrikson toonitas, et nad annavad ka meestele õiguse ilule, st hakkavad pakkuma senisest enam ja otsesemalt tooteid meestele.
"Uus kauplustekett ühendab endas nii ilu kui ka emotsiooni kui matemaatikat," tutvustas Endrikson kaubamaja uue brändi ideoloogiat, mille nimeks on I.L.U. ja motoks inglise keeles: I love you are beautiful.
Ilutoodete kui sektori kasv on Eestis tänavu olnud 16%, Lätis 27% ja Leedus 18%.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja kontserni 9 kuu käive
kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 41%, puhaskasum aga lausa
60%.
Tallinna Kaubamaja juht Raul Puusepp ütles
aripaev.ee-le, et Läti ja Leedu naised on paremad kosmeetikatoodete tarbijad kui
Eesti naised.
Kaubamaja kavatseb rajada Balti riikides
kolme-nelja aastaga 15 ilupoodi, teatas ettevõte börsile.
Tallinna Kaubamaja tegevjuhi Raul Puusepa
sõnul ei saa alkoholipoliitika olla ühepäevaste otsuste tulemus, vaid peaks
olema pikaajaline ühtne poliitika.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.