• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2250,24%39 130,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,23
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2250,24%39 130,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,23
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 12.11.07, 14:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja ekspert: eestlane kulutab ilule 2500 krooni aastas

Kaubamaja ilukauplusteketi TKM Beaty juht Lea Endrikson ütles, et keskmine eestlane kulutab ilutoodetele aastas 2000-2500 krooni.
Tallinna Kauamaja püüab oma uue ilukauplusteketiga eristuda seni turul olevastest pakkujatest. Endrikson andmetel kulutatakse Põhjmaades ilule aastas 7000-8000 krooni, Prantsusmaal ja Saksamaal isegi ligi 10 000 krooni elaniku kohta. "See näitab, et meie suund ja siht on õige," kommenteeris Endrikson iluvaldkonda laienemise põhjuseid.
Endrikson uskus, et nad hakkavad eristuma läbi iluteenuse pakkumise, st avatud on ilustuudiod juuksuri-, küüne- ja spateenusteni välja. Plaanis on avada 3-4 aastaga kuni 15 I.L.U. kauplust Baltimaades. Endrikson toonitas, et nad annavad ka meestele õiguse ilule, st hakkavad pakkuma senisest enam ja otsesemalt tooteid meestele.
"Uus kauplustekett ühendab endas nii ilu kui ka emotsiooni kui matemaatikat," tutvustas Endrikson kaubamaja uue brändi ideoloogiat, mille nimeks on I.L.U. ja motoks inglise keeles: I love you are beautiful.
Ilutoodete kui sektori kasv on Eestis tänavu olnud 16%, Lätis 27% ja Leedus 18%.
Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Uudised
  • 12.11.07, 13:19
Kaubamaja puhaskasum kasvas 60 protsenti
Tallinna Kaubamaja kontserni 9 kuu käive kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 41%, puhaskasum aga lausa 60%.
Uudised
  • 12.11.07, 15:35
Kaubamaja juht: Läti ja Leedu naised on paremad ilutarbijad
Tallinna Kaubamaja juht Raul Puusepp ütles aripaev.ee-le, et Läti ja Leedu naised on paremad kosmeetikatoodete tarbijad kui Eesti naised.
Uudised
  • 12.11.07, 13:25
Kaubamaja kavatseb rajada 15 ilupoodi
Kaubamaja kavatseb rajada Balti riikides kolme-nelja aastaga 15 ilupoodi, teatas ettevõte börsile.
Uudised
  • 07.11.07, 14:51
Kaubamaja juht: Eesti vajab ühtset alkoholipoliitikat
Tallinna Kaubamaja tegevjuhi Raul Puusepa sõnul ei saa alkoholipoliitika olla ühepäevaste otsuste tulemus, vaid peaks olema pikaajaline ühtne poliitika.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:09
Navalis Group Shipbuilding & Offshore: 2024. aasta tulemused – uute võimaluste ja saavutuste aasta
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele