Tallinna Kaubamaja kontserni 9 kuu käive
kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 41%, puhaskasum aga lausa
60%.
Üheksa kuuga tegi kontsern käivet 4,2 miljardit kroonini, mis on 1,2 miljardit krooni enam kui aasta varem. Puhaskasum kasvas 280 miljoni kroonini, mis on 105 miljonit krooni enam kui 2006 aasta samal perioodil, teatas ettevõte börsile.
2006. aasta käibe- ja kasuminumbrid ei sisalda autokaubanduse ärisegmendi tulemusi.
Kaubamajade ärisegmendi 9 kuu käive oli 1,1 miljardit krooni, kasvades võrreldes samaväärse perioodiga 2006. aastal 23%. Puhaskasum rohkem kui kahekordistus, kasvades 96,1 miljoni kroonini.
Supermarketite ärisegmendi 9 kuu käive oli 2,7 miljardit krooni, kasvades võrreldes samaväärse perioodiga 2006 aastal 30%. Puhaskasum kasvas 144,7 miljoni kroonini, mis on 56,6 miljonit krooni enam kui 2006. aasta samal perioodil.
Kinnisvarade ärisegmendi 9 kuu käive koos segmentide vahelise käibega oli 73,2 miljonit krooni. 2007. aastal toimunud arvestuspõhimõtete muutumise tõttu (2007 müügitulu ei sisalda rendipindade kommunaalteenust) vähenes käive 2006. aasta samaväärse perioodiga 11%. Võrreldavad tulemused oleksid näidanud 8% kontsernivälise käibe kasvu ning 1% segmentide vahelise käibe kasvu. Puhaskasum vähenes 33%. 2006. aasta kasum sisaldab erakorralist tulu ning 2007. aasta kasumit mõjutavad käivitunud arendusprojektid Lätis.
Autokaubanduse ärisegmendi 9 kuu käive oli 417,1 miljonit krooni ning puhaskasum 8,5 miljonit krooni.
Seotud lood
LHV alandas Tallinna Kaubamaja hinnasihti
10 eurolt (156 kroonilt) 9 euroni (141 kroonini), nähtub investeerimispanga
värskest analüüsist.
Tallinna Kaubamaja aktsia hind täna
tõusis, ettevõtte kolmanda kvartali tulemustest ei paistnud veel mingit
majanduse jahtumist.
Teisipäeval, 9. oktoobril, asutas Tallinna
Kaubamaja kontsern Eestis 100% tütarettevõtte TKM Beauty OÜ, mis hakkab
opereerima ilutoodete kauplusteketti.
Tallinna Kaubamaja juht Raul Puusepp ütles
aripaev.ee-le, et Läti ja Leedu naised on paremad kosmeetikatoodete tarbijad kui
Eesti naised.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.