• OMX Baltic0,48%272,92
  • OMX Riga0,14%875,54
  • OMX Tallinn1,23%1 760,42
  • OMX Vilnius−0,04%1 049,21
  • S&P 5000,64%5 967,24
  • DOW 300,03%43 741,12
  • Nasdaq 1,34%19 237,26
  • FTSE 100−0,32%8 140,74
  • Nikkei 225−0,25%39 381,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,84
  • OMX Baltic0,48%272,92
  • OMX Riga0,14%875,54
  • OMX Tallinn1,23%1 760,42
  • OMX Vilnius−0,04%1 049,21
  • S&P 5000,64%5 967,24
  • DOW 300,03%43 741,12
  • Nasdaq 1,34%19 237,26
  • FTSE 100−0,32%8 140,74
  • Nikkei 225−0,25%39 381,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,84
  • 12.11.07, 15:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja juht: Läti ja Leedu naised on paremad ilutarbijad

Tallinna Kaubamaja juht Raul Puusepp ütles aripaev.ee-le, et Läti ja Leedu naised on paremad kosmeetikatoodete tarbijad kui Eesti naised.
"Lätis ja Leedus ka potentsiaal kasvuks suurem," ütles Puusepp.
Kaubamaja ilukauplusteketi TKM Beaty juht Lea Endrikson lisas samas, et usub kindlasti kasvu ilutoodete sektoris. Vanas Euroopas on kasv hetkel 6-7% aastas. "Ja tahame oma brändiga sama saavutada," lisas naine. Puusepp lisas: "Tegelikult saab see kasv olema ikkagi kõrgem".
Endriksoni sõnul on Tallinna Kaubamaja sihtgrupiks 25aastased ja vanemad ning keskmisest kõrgema sissetulekuga tarbijad. "Nooremad lihtsalt ostavad supermarketite kosmeetikatooteid. Konkurente Kaubamajal nende endi andmetel hetkel Eestis ei ole. "Rääkides Balti maadest tervikuna, siis Douglase kaubamärgi tulekust räägitakse, nemad oleksid konkurendiks," lisas Endrikson.
Ta möönis, et hetkel on kaubamajal plaanis investeerida ilukaupluste ketti ruutmeetri kohta üle 16 000 krooni. Euroopas on kombeks veidi alla 1000 euro (15 646 kr) ruutmeetri kohta.
Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Uudised
  • 16.01.08, 11:15
Tallinna Kaubamaja käive kasvas aastaga 39%
Tallinna Kaubamaja 2007. aasta käive oli esialgseil andmeil 5,9 miljardit krooni, kasvades aastaga 39%.
Uudised
  • 12.11.07, 13:19
Kaubamaja puhaskasum kasvas 60 protsenti
Tallinna Kaubamaja kontserni 9 kuu käive kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 41%, puhaskasum aga lausa 60%.
Uudised
  • 12.11.07, 14:42
Kaubamaja ekspert: eestlane kulutab ilule 2500 krooni aastas
Kaubamaja ilukauplusteketi TKM Beaty juht Lea Endrikson ütles, et keskmine eestlane kulutab ilutoodetele aastas 2000-2500 krooni.
Uudised
  • 27.11.07, 16:20
Kaubamaja: suhtume lapstööjõu kasutamisse tõsiselt
Tallinna Kaubamaja müügi-ja turundusdirektori Enn Pareli sõnul hetkel Kaubamaja Kreenholmi toodangu turustamise suhtes seisukohta ei võta, kuid lapstööjõudu kasutavasse ettevõttesse suhtuvad nad väga tõsiselt.
  • ST
Sisuturundus
  • 31.10.24, 13:21
Elisa juht: kestlikkuse rongi enam ei peata
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.
Tagasi Äripäeva esilehele