Tallinna Kaubamaja juht Raul Puusepp ütles
aripaev.ee-le, et Läti ja Leedu naised on paremad kosmeetikatoodete tarbijad kui
Eesti naised.
"Lätis ja Leedus ka potentsiaal kasvuks suurem," ütles Puusepp.
Kaubamaja ilukauplusteketi TKM Beaty juht Lea Endrikson lisas samas, et usub kindlasti kasvu ilutoodete sektoris. Vanas Euroopas on kasv hetkel 6-7% aastas. "Ja tahame oma brändiga sama saavutada," lisas naine. Puusepp lisas: "Tegelikult saab see kasv olema ikkagi kõrgem".
Endriksoni sõnul on Tallinna Kaubamaja sihtgrupiks 25aastased ja vanemad ning keskmisest kõrgema sissetulekuga tarbijad. "Nooremad lihtsalt ostavad supermarketite kosmeetikatooteid. Konkurente Kaubamajal nende endi andmetel hetkel Eestis ei ole. "Rääkides Balti maadest tervikuna, siis Douglase kaubamärgi tulekust räägitakse, nemad oleksid konkurendiks," lisas Endrikson.
Ta möönis, et hetkel on kaubamajal plaanis investeerida ilukaupluste ketti ruutmeetri kohta üle 16 000 krooni. Euroopas on kombeks veidi alla 1000 euro (15 646 kr) ruutmeetri kohta.
Autor: 1706-aripaev
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja 2007. aasta käive oli
esialgseil andmeil 5,9 miljardit krooni, kasvades aastaga 39%.
Tallinna Kaubamaja kontserni 9 kuu käive
kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 41%, puhaskasum aga lausa
60%.
Kaubamaja ilukauplusteketi TKM Beaty juht
Lea Endrikson ütles, et keskmine eestlane kulutab ilutoodetele aastas 2000-2500
krooni.
Tallinna Kaubamaja müügi-ja
turundusdirektori Enn Pareli sõnul hetkel Kaubamaja Kreenholmi toodangu
turustamise suhtes seisukohta ei võta, kuid lapstööjõudu kasutavasse
ettevõttesse suhtuvad nad väga tõsiselt.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.