Kaubamaja kavatseb rajada Balti riikides
kolme-nelja aastaga 15 ilupoodi, teatas ettevõte börsile.
Uued ilukauplused tulevad tavapärastest suuremad – 350-600 ruumeetri suurused. Müügile tulevad eksklusiiv- ja dekoratiivkosmeetika, meeste ja naiste parfüümid, spa tooted ning juuksehooldusvahendid. Senisest suurema tähelepanu alla tuuakse meestele mõeldud ilutooted ning lisaks pakutakse kauplustes ka erinevaid teenuseid - küünestuudio, juuksur, kosmeetik.
Investeeringute suurusjärk poodidesse on 16000 krooni ruumeetri kohta.
Esimene ilupood avatakse tuleva aasta teises pooles.
Seotud lood
LHV alandas Tallinna Kaubamaja hinnasihti
10 eurolt (156 kroonilt) 9 euroni (141 kroonini), nähtub investeerimispanga
värskest analüüsist.
Tallinna Kaubamaja aktsia hind täna
tõusis, ettevõtte kolmanda kvartali tulemustest ei paistnud veel mingit
majanduse jahtumist.
Tallinna Kaubamaja kontserni 9 kuu käive
kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 41%, puhaskasum aga lausa
60%.
Tallinna Kaubamaja juht Raul Puusepp ütles
aripaev.ee-le, et Läti ja Leedu naised on paremad kosmeetikatoodete tarbijad kui
Eesti naised.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.