Eesti avas kolmanda riigina oma
saatkonna arvutimängus Second Life, teatas välisministeerium.
Välisminister Urmas Paeti sõnul kolib üha enam suhtlusest internetti ning selle trendiga tuleb sammu pidada. „Second Life’i populaarsus alternatiivse suhtluskeskkonnana on kiiresti kasvanud ning seetõttu otsustasimegi oma saatkonna seal rajada,” lisas ta.
Virtuaalsaatkonnas korraldatakse kunstinäitusi, kontserte, loenguid ning muid üritusi. Esimese loengu "Mäletades tulevikku" peab jaanuaris Eesti Vabariigi suursaadik Suurbritannias Margus Laidre.
Välisministeeriumi kantsleri Matti Maasika sõnul plaanib virtuaalsaatkonna avada veel mitu riiki, mis tähendab, et Second Life’i tuntus diplomaatilistes ringkondades kasvab. „Saatkonna üritustele ootame Eestist huvitatud inimesi ning kõiki, kes tunnevad huvi rahvusvaheliste suhete ja välispoliitika vastu,” sõnas Maasikas.
Virtuaalne esindus sündis välisministeeriumi eestvedamisel, selle valmimisse andsid olulise panuse ka Riigikantselei ning Riigi Infosüsteemide Arenduskeskus. Projekti elluviija oli konsultatsioonifirma Hill Knowlton, kaasa aitasid mitmed vabatahtlikud.
Seotud lood
Esmaspäeval, 7. jaanuaril, valis Pekingi
saatkonnahoone arhitektuurikonkursi žürii uue saatkonnahoone ideelahenduse
võistluse ning 300 000kroonise preemia võitjaks töö märgusõnaga “Tetris”.
EMT juhatuse liikme Tõnu Grünbergi
hinnangul võiks Eesti Post leida uue rolli, mille üheks osaks võiks olla ka
virtuaalmaailma sukeldumine.
Otse Berliini südames, aukohal Brandeburgi
värava kõrval avati reede õhtul, USA iseseisvuspäeval pidulikult Ameerika
Ühendriikide uus saatkonnahoone.
Second Life'i administraator Linden Lab
teatas, et keelas eelmisel reedel kõik hasartmängud ja totalisaatorid.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.