Euroopa Komisjon võttis luuba alla Euroopa
juhtivad lennuettevõtted, kelle kodulehel on eksitav informatsioon. Eestis on
luubi alla võetud 26 veebilehekülge.
2007. aasta haarangu tulemused
Riik Uuritud veebilehtede arv Veebilehti, kus esines rikkumisi Tuleb üle anda tarbijakaitse koostöövõrgule Tuleb võtta riikliku tasandi meetmeid
Rootsi 32 16 1 15
Bulgaaria 54 18 0 18Taani 62 25 21 4Kreeka 13 0 0 0Soome 30 20 9 11Küpros 8 0 0 0Leedu 40 23 0 23Belgia 48 46 9 37Portugal 16 11 0 11Hispaania 11 7 3 4Itaalia 11 9 1 8Austria 20 0 0 0Norra 31 22 10 12Prantsusmaa 31 13 5 8Eesti 26 14 4 10Malta 14 2 0 2Kokku 447 226 63 163
*Tarbijakaitse koostöövõrk – 27 liikmesriigi (ning Norra ja Islandi) täitevasutustest koosnev võrgustik, mis on moodustatud tarbijakaitsealase koostöö määruse (EÜ) nr 2006/2004 alusel ja tegeleb piiriüleste küsimustega.
Seotud lood
Ligi pooled Euroopa lennufirmad,
kaasaarvatud odavlennufirma Ryanair, peavad võib-olla uuel aastal oma veebilehed
sulgema.
Seni Tsiigu e-poena tegutsenud osaühing
Trendshop, kes on jätnud palju kliente tellitud ja tasutud kaubata ja ka hiljem
tagasi küsitud rahata, avas sel nädalal Viljandis oma esimese kaupluse.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.