Teleprodutsendi ja Tallinki aktsionäri
Raivo Suviste sõnul peaks Tallink Grupp küsima Infortari käest raha laevafirma
kaubamärgi kasutamise eest.
„Kindlasti peaks küsima. Kuid kõigisse neisse asjadesse peaks süvenema. Mul puuduvad andmed, kas ta (Infortar - toim.) maksab või ei maksa,“ kommenteeris Suviste aripaev.ee päevaküsimust, kas Tallink Grupp peaks oma kaubamärgi Tallink eest raha küsima, sest Infortar oma projektides Tallink City ning Tallink takso kasutab seda kaubamärki.
„Mina arvan et peaks maksma jah. Iga kaubamärk, mida kasutatakse, sellele on ju hind. Eriti sisse töötatud ja tunnustatud kaubamärgi puhul. Muidu võiksid ju kõik vabalt kasutada. Kõik kaubamärgid on ju kaitstud. Kui saia- või leivatort tahaks Tallinki kaubamärki kasutada, siis vaevalt nad seda kõrvalt vaataksid, ikka küsiksid ju raha,“ märkis Suviste.
Raivo Suvistel on 68 495 Tallinki aktsiat.
Seotud lood
Tallinki aktsionäri Vaido Uibo sõnul peaks
Tallink Grupp oma kaubamärgi kasutamise eest Infortarilt raha küsima.
Tallinna Sadama nõukogu esimehe Neinar Seli
sõnul on küsimus selles, kas Infortar peaks Tallinki kaubamärgi kasutamise eest
maksma Tallink Grupile või vastupidi.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.