Tallinna Sadama nõukogu esimehe Neinar Seli
sõnul on küsimus selles, kas Infortar peaks Tallinki kaubamärgi kasutamise eest
maksma Tallink Grupile või vastupidi.
„Ega ma kogu seda struktuuri ei tea, seetõttu on raske öelda, kumb kummale maksma peaks. Kõik võib olla ka vastupidi, kuid kindlasti tasuta asja pole olemas. Samas on mõistlik koos ühte brändi üles peksta, see võib anda mõlemale poolele kasu. Kumb kummale maksma peab, see ongi diskuteerimise teema,“ vastas Seli aripaev.ee päevaküsimusele, kas Tallink Grupp peaks oma kaubamärgi kasutamise eest raha küsima, sest Infortari omanikud kasutavad oma projektides Tallink City ning Tallink takso laevandusfirma kaubamärki.
„Kui kaubamärgid on patenteeritud, siis saab sellest rääkida, kuid tegevjuhid saavad alati anda oma kirjaliku nõusoleku brändi kasutamiseks, mida ilmselt on ka tehtud. See ei saa olla iseenesest selline summa, mis mingil määral mõjutaks miljardilist kasumit, mida prognoositakse järgmiseks aastaks. Kui seal olekski rahaline suhe, siis muu tegevuse juures see ei saa olla nii suur,“ märkis Seli.
Seli sõnul pole see tema kui aktsionäri jaoks probleem, et Tallink grupp oma kaubamärgi eest raha ei küsi.
"Võib-olla on mitte börsifirmaga seotud omanikel on plaan kunagi minna börsiettevõttesse? Kui omanikeringis kasutatakse ettevõtteid nö puukettevõtetena, et doteeritakse teenuste läbi just rohkem neid ettevõtteid, kus on oma osalus suurem, siis võib see olla suurem oht. Kuid muud ohtu pole. Kui müüakse tulevikus näiteks oma gruppi, siis oleks see ju sama brändi kasutamine, ei peaks uut üles töötama,“ lisas Seli.
Neinar Seli ettevõttel Rondam OÜ on 2 507 918 Tallinki aktsiat.
Seotud lood
Tallinki aktsionäri Vaido Uibo sõnul peaks
Tallink Grupp oma kaubamärgi kasutamise eest Infortarilt raha küsima.
Tallinki juhid ja suuromanikud kasutavad
laevandusfirma kaubamärki oma äride edendamiseks, mis ekspertide hinnangul võib
riivata väikeaktsionäride õigusi.
Teleprodutsendi ja Tallinki aktsionäri
Raivo Suviste sõnul peaks Tallink Grupp küsima Infortari käest raha laevafirma
kaubamärgi kasutamise eest.
Merko Grupi tütarfirma E.L.L. Kinnisvara
kavatseb müüa detsembris omandatud kolmandiku Hansa Hotell OÜst
aktsiaseltsile Infortar ning taotleb konkurentsiameti luba.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.