Majandusministeeriumil ja
rahandusministeeriumil puudub selge kokkulepe, kuidas täpselt Tallinna-Tartu
maantee neljarealiseks ehitamist rahastama hakatakse.
Neljapäeval läheb valitsuskabinetti majandusminister Juhan Parts, kaasas detailne plaan, kuidas ja milliste vahenditega ehitada Tartu maantee Mäo ristini neljarealiseks. Ehkki Tartu maantee ehitus on kirjas koalitsioonileppes, võivad juba märgatavad ebakõlad võimuliidu otsuse langetamisel tõsiselt tülli pöörata, vahendas ETV 24 saadet "Aeg luubis".
Reedel teatas Isamaa ja Res Publica liit oma liikmetele, et valminud on lahendus, mis võimaldab ehitada Tallinna-Tartu neljarealise maantee nii, et riigi tugi- ja kohalike maanteede rahastamine ei kannata. Teiste maanteede rahastamise säilimine on üks argument, mis kõlab nii rahandus -kui ka majandusministri suust.
Rahandusminister Ivari Padar ei suuda aga öelda, milline saab olema konkreetne finantseerimisskeem ja kui suur osa kütuseaktsiisidest laekuvast rahast Tartu maantee ehitamiseks suunatakse.
"Kummastav on kuulda, et väga konkreetsetest numbritest räägitakse," ütles Padar. "Majandusministeerium pole oma lõplikke proportsioone toonud. Meil on ELi rahad ja on aktsiisirahad, paika on täiesti panemata, millistes proportsioonides asi toimub."
Valitsuserakondade koalitsioonileppes on kirjas, et aastaks 2012 on Tartu maantee kuni Mäoni neljarealine ehk juurde on ehitatud umbes 60 kilomeetrit uut teed. Hinnanguliselt läheb tee ehitamine maksma viis kuni kuus miljardit krooni.
Seotud lood
Koalitsioonipartnerid lõid pärast üleeilset
kohtumist, kus arutati Tallinna-Tartu maantee rahastamist, erikomisjoni, mille
ülesanne on selgeks vaielda, kas Isamaa ja Res Publica Liidu mõte võtta tee
ehitamiseks laenu on mõistlik.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.