• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,65%6 012,02
  • DOW 300,93%44 134,27
  • Nasdaq 0,23%19 314,62
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,65%6 012,02
  • DOW 300,93%44 134,27
  • Nasdaq 0,23%19 314,62
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • 23.11.07, 14:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Räpina Paberivabrik ei suuda hiinlaste ja poolakatega konkureerida

Räpina Paberivabrik ASi juhataja Meelis Mälberg tunnistas aripaev.ee-le, et nn roheline paber on nišitoode, mis ei suuda konkureerida hiinlaste ja poolakate odava toodanguga.
„Kuigi Selverist võib vahelduva eduga meie toodangut leida, mõtlevad kaubanduskettide ostujuhid vaid ühest asjast: hind, hind, hind. Me ei suuda lihtsalt Hiina ja Poola odava toodanguga konkureerida,“ selgitas ta, et ümbertöödeldud paberijäätmetest paber on kallim kui tavaline.
Mälberg usub, et kui ostjad hakkaksid küsima, siis jõuaksid taaskasutatud paberist joonistusplokid ka suurematesse kettidesse. „Enamik inimesi vaatavad siiski esimese asjana hinda ja siis et oleks ilus pilt kaanel. Me võima ka ilusaid vihikuid toota, kuid et seda loodussõbralikult teha, kasutada säästlikku tehnoloogiat ja näiteks tellida ilusad Eestis tehtud loomapildid kaanele, tuleks vaid selle vihiku kaane hind kõrgem kui Poolas tehtud vihiku hind,“ selgitas ta.
„Ma ei ole pessimist. Rohelised tooted on tõusev trend. Eesti tarbija on rahakam ja võimekam ning juba küsitakse nn rohelisi asju,“ andis Mälberg lootust, et Eestis toodetud öko kaup jõuab peagi tarbijatele lähemale.

Seotud lood

Uudised
  • 07.12.07, 11:51
Poola jääb tööstusinvesteeringute poolest alla vaid Hiinale
Poola on maailmas investeerimisatraktiivsuse poolest 7. kohal, olles investorite seas populaarseim sihtriik Kesk- ja Ida-Euroopas.
Uudised
  • 23.11.07, 14:12
Vändra Leib: ökotooteid ostavad noored pered
Vändra Leiva omanik ja juhataja Krista Assi ütles, et Tartus toimuval ökomessil ja poes ostavad nende tooteid ennekõike noored pered.
Uudised
  • 23.11.07, 17:26
Selver: kahe tootja ökojahu konkureerima ei mahu
A-Selveri AS ostu- ja turundusdirektor Iivi Saare sõnul peavad nad eelkõige mõtlema tavatarbijale ja ruumipuudusel kahe erineva mahetootja sama ökotoodet nad müüki ei võta.
Uudised
  • 23.11.07, 13:52
Eesti Mahe: mahetooted lähevad poes järjest paremini
Eesti Mahe TÜ helbeid ja jahu praegu suurtest poekettidest ei saa, küll aga müükase neid mitmes nn ökopoes, nagu näiteks Ökosahver, ka läheb kaup hästi Tallinna Kaubamajas.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele