Eesti Mahe TÜ helbeid ja jahu praegu
suurtest poekettidest ei saa, küll aga müükase neid mitmes nn ökopoes, nagu
näiteks Ökosahver, ka läheb kaup hästi Tallinna Kaubamajas.
„Paar-kolm aastat tagasi sai meie tooteid osta ka Selverist, kuid kuna Põltsamaal, Viljandis ja mujal väikestes Selverites ei läinud see hästi ja Järve ning Pirita Selveri müük seda korvata ei suutnud, siis kukkusime välja,“ ütles Eesti Mahe TÜ direktor Jaan Nõmmik.
Võrreldes paari-kolme aasta tagusega on mahetoodang tuntust kogunud ja tootjad targemaks saanud. „Kaup on tuntust kogunud ja läheb mahepoodides iga päevaga aina paremini müügiks. Ka tootjaid tuleb juurde, koos üritame suurtesse kettidesse oma toodangut pakkuda. Hea oleks, kui saaks eraldi mahekaupade leti nagu Kaubamajas. Selveris oli probleem ka selles, et meie toode oli teiste jahutoodete vahele peidetud ja seda ei olnud näha,“ lisas Nõmmik.
Eesti Mahe TÜ ehitab logistikakeskust ja plaanib hakata ka liha tootma. „Kui logistikakeskuse valmis saame, on lihtsam suuri kauplusekette varustada. Lihaga koos oleks kaubavalik suurem ja kauplused võtaksid meie toodangut meelsamini sisse,“ selgitas ta.
Seotud lood
Ülemaailmne majanduskasv on
kiirendanud kasvuhoonegaaside emissiooni ohtliku tasemeni, millist
teadlased ei oodanud saabuvat mitte enne kümmet aastat, nagu ütles Austraalia
juhtiv kliimamuutuste ekspert.
Vändra Leiva omanik ja juhataja Krista Assi
ütles, et Tartus toimuval ökomessil ja poes ostavad nende tooteid ennekõike
noored pered.
Räpina Paberivabrik ASi juhataja Meelis
Mälberg tunnistas aripaev.ee-le, et nn roheline paber on nišitoode, mis ei suuda
konkureerida hiinlaste ja poolakate odava toodanguga.
A-Selveri AS ostu- ja turundusdirektor Iivi
Saare sõnul peavad nad eelkõige mõtlema tavatarbijale ja ruumipuudusel kahe
erineva mahetootja sama ökotoodet nad müüki ei võta.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.