Ekspress Gruppi kuuluv Eesti suurima
infotelefoni 1182 omanik AS Ekspress Hotline avas sel nädalal Rumeenias äriinfot
pakkuva TeleTelli infoliini, teatas firma Tallinna börsile.
TeleTell Infoline asub Bukarestis ning kõnesid võetakse vastu Brasovis. Praeguse seisuga on ettevõttes tööl 31 inimest - neist 10 on väljakoolitatud telefoniteenindajad ja 15 müügiesindajad.
Rumeenia infotelefoni käivitamisega seotud investeeringu suuruseks oli tänavu 6,53 miljonit krooni ning aasta lõpuks kujuneb kahjumiks 2,74 miljonit krooni. 2008. aastaks on planeeritud Rumeeniast ligi miljon euro suurust käivet ning kasumis lõpptulemust.
Ekspress Hotline on alates aastast 1993 tegutsev Eesti juhtiv infomeediaettevõte, mille põhilisteks väljunditeks on infotelefon 1182 ja internetikeskkond www.1182.ee. Ekspress Hotline annab infot nii asutuste ja ettevõtete kui ka eraisikute kontaktandmete kohta. Ekspress Hotline'i tütarfirmad on Kõnekeskuse AS, Ekspresskataloogide AS, Numbriinfo AS, Infoatlas AS.
Seotud lood
Finantsinspektsiooni andmete kohaselt on
ASi Ekspress Grupp suuromanik Hans H Luik asunud ettevõtte aktsiaid ostma.
Delfi tegevjuht Ville Jehe kinnitas
aripaev.ee-le, et ka tema on soetanud AS Ekspress Gruppi aktsiaid.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.