Google on nimi, mida teab tänapäeval iga
arvuti ja internetiga kokku puutunud inimene. Tegemist on populaarseima
otsingumootori loojaga, kelle käes on suur osa interneti reklaamiturust.
Tundub, et ettevõtte rahavood on nii suured, et selle paigutamiseks tuleb hakata väljapoole arvutimaailma vaatama. Nüüdsest tegeleb Google ka taastuvenergia küsimustega.
Google’il on ambitsioonikas plaan arendada välja tehnoloogiad, mis viiksid taastuvenergia omahinna madalamaks kui kivisöe põletamisest saadava elektrienergia hind. Algatuse nimeks on RERenewable Energy) odavam kui kivisüsi (Coal).
Google palkab teadlasi, insenere ja energiaeksperte, kes hakkavad täiustama geotermaalenergia, päikeseenergia, tuuleenergia ja teiste taastuvate energialiikide kasutamisviise, et nende hind alla viia. Uurimistööle kulub sadu miljoneid dollareid. Kui projekti saadab edu, teenib Google selle raha tulevikus tehnoloogia kasutusmaksude näol tagasi.
Google ei plaani kogu tööd oma inimestega ära teha, vaid pakub ka grante teistele uurimisasutustele ning investeerib taastuvenergiaga tegelevatesse ettevõtetesse.
Seotud lood
Internetist info otsimine on meie
igapäevaelu loomulik osa. Internetiotsingutega tegelev firma Netcraft väidab, et
internetis on praegu umbes 150 miljonit aktiivset veebilehekülge. Kuidas leida
nende hulgast meile vajalik info: see ülesanne tundub üüratu.
Maailma juhtivamad veebikompaniid Yahoo,
Microsoft ja Google peavad maksma 31,5 miljonit dollarit (338 miljonit krooni)
trahvi, kuna reklaamisid illegaalseid online-hasartmänge, kirjutas
BBC.
The Wall Street Journal kirjutas, et
Google’i online videoveeb YouTube laiendab pilootprogrammi, millega saab
reklaame videotele lisada, et raha teenida.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.