• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 06.12.07, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Talleggi juht: ahjukana on Eesti Nokia

Talleggi juhatuse esimehe Teet Soormi sõnul ennustatakse jõulude ajal lihatoodete rekordilisi jõulumüüke, ahjukana on tema sõnul omamoodi Eesti Nokia.
Talleggi ahjuvalmis kanalihatoodete müük kasvas käesoleva aasta oktoobris-novembris võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 28%. Kokku müüdi ahjuvalmis tooteid 5,1 miljoni krooni eest, teatas ettevõte.
„Kui arvestada, et eelmisel aastal kasvas ahjutoodete müük detsembris võrreldes novembriga pea kahekordseks, siis on Talleggis oodata toimekat jõuluaega,” sõnas ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm. „Tundub, et ahjukana on omamoodi Eesti Nokia. Üheski teises Euroopa riigis ei ole omandanud sellist massilist populaarsust küpsetuskotis ja/või -liual ükshaaval tarbijapakis müüdav spetsiaalselt küpsetamiseks maitsestatud ahjukana. Enamasti puudub selline toode kaubanduses üldse. Talleggi kogu lihatoodete müügist moodustasid ahjuvalmis ja tarbijapakis kanad ja praed 2006. aasta detsembris 15%, mis on täiesti Eesti-spetsiifiline fenomen.”
„Talviti kasvab ahjuvalmis toodete müük alati kordades. Sel aastal ootame eriti suurt kasvu, sest inimeste teadlikkus tervislikkusest ning kergemast toitumisest tõuseb iga aastaga,” rääkis ASi Tallegg äridirektor Margus Venelaine. „Ahjuvalmistoodete edu taga on uued hügieenilised ja silmapaistva kujundusega ahjukana pakendid, mille kasutuselevõtu eesmärgiks oli eristumine imporditud konkureerivatest toodetest, kes Talleggi ahjukana eelmise põlvkonna pakendi olid juba üle võtnud. Uus pakend võimaldab tootmises käsitsitöö vähendamist ja seega hinna hoidmist kättesaadaval tasemel perioodil, mil kõikide toiduainete hinnad kasvavad valdavalt maailmaturu vilja hinna tõusu tõttu,” rääkis Margus Venelaine.
AS Tallegg on Eesti ainus linnulihatootja, mille eelkäija Tallinna Linnuvabrik alustas tegevust 1956. aastal. Tallegg kuulub HKScan kontserni. Ettevõte kasvatas möödunud aastal 7,7 mln broilerit, tootis 79 mln muna ning müüs 13,4 tuhat tonni linnuliha ja valmistooteid. ASi Tallegg 2006. aasta käive oli 500 miljonit krooni. Ettevõttes saab tööd 520 inimest.

Seotud lood

Uudised
  • 06.11.07, 15:18
Laatre: usaldan Talleggi kvaliteedikontrolli
Rimi Eesti Foodi tegevdirektor Ruth Laatre ostab Talleggi kanamune endiselt, öeldes, et neist mingit ohtu küll ei ole.
Uudised
  • 06.11.07, 11:01
FOTOD: mis juhtus öösel Talleggi kanadega?
Talleggi Tellivere-Kulli farmi juures käis esmaspäeva öösel vilgas tegevus.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele