Laima Eesti müügijuhi Ivo Loonurme sõnul
peavad nemad magusatootjat Marmiton kindlasti konkurendiks, vahvlipositsiooniga
ollakse hetkel langustrendis.
“Ütleme nii, et Marmiton on Eesti turul vaieldamatu hinnaliider. Kindlasti oleme konkurendid, müüme ju sarnaseid tooteid (vahvel ja sefiir). Ma ei julge peast öelda, aga viimasel ajal me oleme oma vahvlipositsiooniga langutrendis, seoses odava Poola vahvli sissetulekuga,” märkis Loonurme.
„Turuosad on Laima 12% , Marmiton 12% ning Vahvlivabrik 15% . Hinnanguliselt on vahvlituru kogumahe Eestis 20miljonit krooni aastas,“ lisas Loonurme.
Seotud lood
Magusatootja Marmiton juhataja ja
vähemusaktsionär Asso Lankotsi sõnul pistab Marmiton rinda nii Laima kui ka
Kaleviga, kuid kergelt ennast ära süüa ei lasta.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.