Eesti suurima transiiditerminaali AS
E.O.S.i omanikud alustavad 100% Pakterminali aktsiate omanikuks saava
rahvusvahelise kütusetransiidiettevõttega Royal Vopak läbirääkimisi
ühisettevõtte moodustamiseks E.O.S.i ja Pakterminali varade baasil.
ASi E.O.S. juhatuse esimehe Arnout Lugtmeijeri sõnul oleks E.O.S.i ja Pakterminali baasil ühisettevõte moodustamine võimalik jätk reedel, 14. detsembril avalikustatud infole, et Vopak omandab veel käesoleva aasta jooksul Pakterminalis 100% osaluse, teatas E.O.S.
"Nii E.O.S.i kui Pakterminali omanikud on plaani suhtes positiivselt meelestatud, kuid lõplikele otsustele eelneb vastastikune põhjalik due diligence ning loomulikult peame võimaliku ühinemisotsuse korral tehinguks luba küsima ka konkurentsiametilt,” märkis Lugtmeijer. “Keskendume nüüd tegusatele kõnelustele ning hoidume omalt poolt avalikkuses kommenteerimast läbirääkimiste käiku ja võimaliku ühisettevõtte asutamise aluseid,” lisas ta.
Pakterminali mahutipargi suurus on 305 200 kuupmeetrit ning ettevõte tegutseb Muuga sadamas kolmel kail. E.O.S.i mahutipargi suurus on 435 000 kuupmeetrit ning ettevõte tegutseb samuti Muuga sadama kolmel kail. Kahe ettevõtte kombinatsioon looks osapoolte hinnangul efektiivse ning iseseisva transiidi- ning ladustamisettevõtte, mis on suurepäraselt positsioneeritud kasutamaks ära oma head asukohta Balti mere jäävabas sadamas, mis on võimeline vastu võtma kõige suuremaid Läänemeres seilavaid tankereid.
Äripäev valis ASi E.O.S. 2006. aasta Eesti edukamaks ettevõtteks.
Seotud lood
Eesti suuremate naftafirmade E.O.S ja
Pakterminali esindajad esitasid konkurentsaiametile koondamisteate ning
taotlevad luba firmade ühendamiseks, teatas E.O.S juhatuse esimees Arnout
Lugtmeijer.
Endine ASi Pakterminal peadirektor ja
transiidiekspert Raivo Vare arvas, et Royal Vopak soov ülejäänud Pakterminal ära
osta on juba pikalt õhus olnud. Varsti võib sellele oodata lisa E.O.Si näol.
Maailma suurim keemiatoodete ladustaja
Royal Vopak NV teatas, et ostab ülejäänud 50% Pakterminalist, et tagada
kaubavahetus Venemaaga.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.