• OMX Baltic0,48%272,92
  • OMX Riga0,14%875,54
  • OMX Tallinn1,23%1 760,42
  • OMX Vilnius−0,04%1 049,21
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,32%8 140,74
  • Nikkei 2250,8%39 697,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,74
  • OMX Baltic0,48%272,92
  • OMX Riga0,14%875,54
  • OMX Tallinn1,23%1 760,42
  • OMX Vilnius−0,04%1 049,21
  • S&P 5000,74%5 973,1
  • DOW 300,00%43 729,34
  • Nasdaq 1,51%19 269,46
  • FTSE 100−0,32%8 140,74
  • Nikkei 2250,8%39 697,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,74
  • 15.02.08, 09:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pakterminal ja E.O.S tahavad ühineda

Eesti suuremate naftafirmade E.O.S ja Pakterminali esindajad esitasid konkurentsaiametile koondamisteate ning taotlevad luba firmade ühendamiseks, teatas E.O.S juhatuse esimees Arnout Lugtmeijer.
E.O.S ja Pakterminal esitasid konkurentsaiametile firmade ühinemise taotluse. Taotluse esitamisele eelnes ettevõtete ühendamist käsitleva raamlepingu sõlmimine 100% Pakterminali aktsiate omanikfirma Royal Vopaki ning 81,6% E.O.S.i aktsiate omanikfirma Transportation Investment Holding Limitedi vahel.
E.O.S juhatuse esimehe Arnout Lugtmeijeri sõnul on ühendamise eesmärgiks regiooni terminalivõimsuste efektiivsem kasutuselevõtt.
"Ühisettevõte luuakse pärast Konkurentsiametilt koondumisloa saamist ning mõningate veel täpsustamist vajavate tingimuste läbiarutamist lepingu osapoolte vahel," sõnas Lugtmeijer.
Juhatuse esimehe sõnul viis ettevõtete ühendamise otsuseni tööstusharus valitsev tugev konkurents ning muutused rahvusvahelisel naftaturul. Ta lisas, et nõudmised terminaliteenustele arenevad meie regioonis pidevalt ning säilitamaks enda ja meie transiidikoridori konkurentsivõimet, peavad terminalid kaasas käima klientide soovidega. Lühidalt kokku võttes tähendab see üha suurema käitlemisjõudluse ja paindliku infrastruktuuri pakkumist ning seda mitte ainult raudtee läbilaskevõimsuse osas.
"Ühendatud E.O.S. ja Pakterminal saavadki just selliseks efektiivseks ja iseseisvaks terminaliks, mille 735 000 kuupmeetri suurune mahutipark ning suurepärane asukoht lubab meie käsutuses olevat 4 süvaveekaid efektiivselt kasutada nii naftasaaduste sisse- kui väljaveoks. Kavandatavas tehingus annab Pakterminali omanikfirma, maailma suurim iseseisev terminalioperaatorfirma Vopak kõik talle kuuluvad Pakterminali aktsiad üle E.O.S.ile ning omandab sellega vähemalt 25% suuruse osaluse ühendatud E.O.S.is,” sõnas Lugtmeijer.

Seotud lood

Uudised
  • 18.12.07, 07:32
Siff ja Kanajev müüsid Muuga rahamasina
Endel Siff ja Anatoli Kanajev müüsid ligi miljardi krooni eest osaluse Pakterminalis, mis on oma loomise algusest tänaseni maksnud omanikele ligi 5 miljardit krooni dividende.
Uudised
  • 11.01.08, 12:49
Pakterminali omanik ei suutnud prognoosi tõstmisega üllatada
Maailma suurim kemikaalidehoiustamise kompanii Royal Vopak teatas täna mõningate analüütikute jaoks pettumuse valmistanud läinud aasta kasumiprojektsiooni, vahendas Bloomberg.
Uudised
  • 17.12.07, 13:44
Hollandlased liidavad E.O.S.i ja Pakterminali
Eesti suurima transiiditerminaali AS E.O.S.i omanikud alustavad 100% Pakterminali aktsiate omanikuks saava rahvusvahelise kütusetransiidiettevõttega Royal Vopak läbirääkimisi ühisettevõtte moodustamiseks E.O.S.i ja Pakterminali varade baasil.
  • ST
Sisuturundus
  • 31.10.24, 13:21
Elisa juht: kestlikkuse rongi enam ei peata
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele