Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Venemaa majandus on maailmas kaheksas
Kommersandi andmetel avaldas Maailmapank
esialgsed uuringutulemused 146 riigi majanduse suurusest ja Venemaa oli selles
nimekirjas kaheksandal kohal.
Vene ajaleht Kommersant kirjutab täna, et riikide pingeritta seadmisel võeti aluseks elanikkonna ostujõud. Venemaa paistis silma elanikkonna kõrge sissetuleku poolest ning saavutas just tänu sellele edetabeli 8. koha. Venemaa läks majanduse suuruselt mööda Brasiiliast, kuid jääb veel tükk maad maha Indiast ja Hiinast. Kiireks edasiseks tõusuks puuduvad väljavaated, vahendas Kommersant.
Suuruselt järjestatakse maailma riikide majandusi alates 1990ndate aastate keskpaigast. Esialgsed uuringutulemused avaldati aga esmakordselt.
Maailma suurim majandus on Ameerika Ühendriikide oma, rikkaimad tarbijad elavad aga Luksemburgis. Iga Luksemburgi kodaniku ostuvõime ulatus 2005. aasta hindades keskmiselt 70 000 dollarini. Neile järgnesid Pärsia lahe äärse Qatari elanikud 68 700 dollari ja Norra elanikud 45 500 dollarilise ostuvõimega.
Kogu maailma lõikes ulatus tarbimisvõimekus ühe elaniku kohta 8 900 dollarini aastas.
Venemaa annab Valgevenele veel täna 1,5
miljardi dollari (16,3 miljardi Eesti krooni) suuruse krediidi
tasakaalustamaks riigieelarvet ja täiendamaks energiavarusid, teatati Interfax
eile.
2020. aastaks liigub Venemaa praeguselt
9.-10. kohalt viiendaks, taolise seisukohaga esines Heritage Fundi üritusel
Deutsche Banki Vene haru juht Charles Ryan.
Venemaal lõppes presidendivalimiste
kampaania etapp, mille jooksul sai esitada presidendikandidaate, ning
keskvalimiskomisjon asub kandidaate ametlikult registreerima.
Londoni börsile jõudsid esimesed nn
päikeseaktsiad ehk börsile läks esimene Venemaal päikeseenergia tootmisega
seotud ettevõte Nitol Solar, vahendas Lenta.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.