Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan
Parts allkirjastas täna õhtul Väinamere Liinid OÜ sõidugraafiku ja veomahu 2008.
aastaks, ministeerium tellib tänavu rohkem reise kui mullu.
Rohuküla-Heltermaa parvlaevaliinil tellis ministeerium selleks aastaks 5037 reisi, mis on 115 reisi enam kui eelmisel aastal. Kuivastu-Virtsu parvlaevaliinil tellis ministeerium 12 067 reisi, mis on üle tuhande enam varasemast, teatas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
Sõru-Triigi liinil tellis ministeerium 1326 reisi, see on sama palju kui mullu. Ministeeriumi teatel on laevafirmal sõidunõudluse kasvades kohustus teha lisareise.
Väinamere Liinid OÜ on Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii AS tütarfirma.
2007. aasta augustis koondas Leedo reisindus- ja teeninduse valdkonna ettevõtted uue katusbrändi Tuule Grupp alla. Sinna kuuluvad Saaremaa Laevakompanii, Väinamere Liinid, SSC Ferries (Saaremaa-Ventspils laevaliin), Narva Line (Sillamäe-Kotka laevaliin); Väinamere Teenindus (toitlustus laevadel); Mändjala Kämping (majutus ja aktiivne puhkus); Kuressaare Kuursaal (toitlustus- ja meelelahutusasutus); Wris Reisibüroo (reisibüroo teenused), Great Baltic Touring Route (kogu Baltikumi hõlmav turismitoode), Symphony (lennupiletite broneerimissüsteem) Sarbuss (reisijate- ja kaubavedu) Polar Rent (autorent).
Seotud lood
Saare maavalitsus tegi eile
siseministeeriumile ettepaneku mitte kooskõlastada majandus- ja
kommunikatsiooniministri pakutavat uut mandri ja saarte vahelise
parvlaevaliikluse hinnakirja, kirjutab Meie Maa.
Ärimees Vjatšeslav Leedo koondab kõik
oma Saaremaa Laevakompaniiga seotud ettevõtted ettevõtte Tuule Grupp
alla.
Reformierakondlase Hannes Astoki arvates
oleks üks viis Tallinna-Tartu maantee ehitamise rahastamiseks
maantee valmisolevatel lõikudel liiklemine tasuliseks muutmine. Majandus-
ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts nii ei arva.
Saaremaa suurärimees Vjatšeslav Leedo
tutvustas täna Tuule Gruppi kogutud ettevõtete tulevikku: "Pere koosseis võib
muutuda, mõni võib abielluda ja võtta uue nime, mõni võib manalateele
minna."
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.