Reformierakondlase Hannes Astoki arvates
oleks üks viis Tallinna-Tartu maantee ehitamise rahastamiseks
maantee valmisolevatel lõikudel liiklemine tasuliseks muutmine. Majandus-
ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts nii ei arva.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts arvab, et maantee tasuliseks muutmine on halb mõte.
"Tallinna-Tartu maantee on Eestimaa tuiksoon, mis seob Põhja- ja Lõuna-Eesti üheks tervikuks. Selle tasuliseks muutmine oleks sama kui organismil arteri kinni tõmmata ja öelda, et veri saab läbi vaid raha eest. Möödunud poole aasta jooksul oleme koos rahandusminister Padariga Tartu maantee rahastamist arutades läbi käinud ka PPP ja nn Ego kaardi variandi (ehitaja maksab , aga riik maksab pikema aja jooksul) ning leidsime et kõige targem on teha esimeses etapis kuni Mäoni ja tasuda seda aktsiisist pikemas perioodis" sõnas Parts
Seotud lood
Rahandusministri Ivari Padari sõnul on riik
lubanud järgmistel aastatel erinevaid projekte rahastada rohkem kui seda teha
suudetakse, suurematest projektidest võivad kärpimisele minna koolide remont ja
Tallinna-Tartu maantee ehitus.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan
Parts allkirjastas täna õhtul Väinamere Liinid OÜ sõidugraafiku ja veomahu 2008.
aastaks, ministeerium tellib tänavu rohkem reise kui mullu.
Autoettevõtjate liidu juhi Villem Tori
sõnul on Juhan Parts esimene Eesti minister, kes transpordiettevõtete jaoks ka
midagi reaalset ära tegi.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.