Eesti Post investeerib 2008. aastal
postkontorite kaasajastamisse ligi 27 miljonit krooni.
Eesti Posti juhatuse liikme Aavo Kärmase sõnul käib ettevõte ajaga kaasas ja püüab oma klientidele pakkuda võimalikult mitmekülgseid ning mugavaid lahendusi kaasaegsetes postkontorites.
„Lähiaastate plaan on A- ja B-kategooria postkontorid vastavalt standarditele ja ettevõtte korporatiivsele identiteedile korda teha,” sõnas Kärmas.
Mullu kolis uutesse ruumidesse 23 postkontorit ning uue näo said 11 postkontorit üle Eesti.
Logistilistest vajadustest ja postimahtude kasvust tingituna valmis uus postiterminal Tartus. Enam kui 2000 ruutmeetrise pinnaga postikeskuses töötab 120 postitöötajat.
Seotud lood
Eesti Post kasvatas mullu kahjumit
võrreldes 2006. aastaga ligi 66% võrra, selgus ettevõtte eile avaldatud
majandustulemustest.
Eesti post kavatseb sel aastal investeerida
110 miljonit krooni, millest suurem osa läheb postkontorite kaasajastamisele ja
infotehnoloogiliste lahenduste arendamisele.
Kuna autode arv on Eestis viimaselet
aastatel jõudsalt kasvanud, on Eesti Post välja tulnud ideega, kuidas muuta
liiklejatel kirjade postitamine hõlpsamaks. Enam ei pea liikleja
kirjapostitamiseks autost väljuma, vaid saab seda teha otse rooli taga
istudes.
Eesti Post viis läbi hanke 185 pihuarvuti
ostmiseks, lähiajal on soov postiautodele paigaldad ka GPS seadmed.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.