Täna asus Tallinna Kaubamaja ASi juhtkonna
liikmena ning ostudirektori ametikohale tööle Andres Käär, teatas firma.
„Põhjuseks Tallinna Kaubamaja kontserni valikul oli asjaolu, et sel alal tegutsedes on tegemist parima võimalusega Eestis säärase haardega ettevõtete osas. Lisaks langes mulle tehtud pakkumine kokku plaaniga pöörduda tagasi Eestisse, kust olen seitse aastat tööalaselt eemal olnud,“ ütles varem Soome päritolu Iittala Grupi eksporti ja kaupluste laienemist Ida-Euroopas ja Venemaal juhtinud Andres Käär.
„Andres Käär asub Kaubamajas juhtima ostuvaldkonda, mis on kaubandustegevuse üks olulisematest osadest,“ ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Meie ostumeeskond saab suurte kogemustega tunnustatud juhi ning Eesti piiridest väljapoole laienenud Tallinna Kaubamaja kontsern rahvusvahelise töökogemusega asjatundja,“ lisas ta. Puusepa sõnul ei ole Kaubamaja koduturg amme enam vaid Eesti, vaid nad näevad sellena pigem kogu Baltikumi.
Andres Käär (37) on eelnevalt töötanud pikaaegselt Skandinaavia juhtivas kodukauba disaini- ja müügiettevõttes Iittala Grupp (endine Hackman Grupp) olles 2005-2007 Iittala peadirektor Venemaal, 2001-2004 Ida-Euroopa ekspordijuht ning alates 1999. aastast Iittala ASi juhatuse esimees. 1994-2001 oli ta tegev Hackman Eesti ASis nii müügi- kui tegevjuhina. 1991-1994 töötas Andres Käär konsultatsioonifirmas SIAR-Bossard Management Consultants ning enne seda reklaamiagentuuris AEG.
Andres Käär on lõpetanud 1992. aastal Tallinna Tehnikaülikoolis tootmise ökonoomika ja juhtimise eriala ning on täiendanud end erinevatel müügi-, turundus-, juhtimis- ja logistikaalastel koolitustel.
Kuni 2007. aasta augustini ostudirektori ametikohal töötanud Edward Köster leidis rahvusvahelise väljakutse ja töötab nüüd Soome L-Fashion Grupi jaekaubanduse divisjoni juhina.
Seotud lood
Täna, 6. veebruaril, ostis
Tallinna Kaubamaja kontsern Venus Kinnisvara ASilt 100% osaluse
Suurtüki NK ASis ja 100% osaluse SIA Suurtukis, teatas ettevõte börsile.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.