Täna, 6. veebruaril, ostis
Tallinna Kaubamaja kontsern Venus Kinnisvara ASilt 100% osaluse
Suurtüki NK ASis ja 100% osaluse SIA Suurtukis, teatas ettevõte börsile.
„Suurtüki ja Stepperi keti omandamisega Eestis ja Lätis jätkab Kaubamaja kontsern aktiivse laienemise strateegiat,“ ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. “Kaubamaja kontserni eesmärgiks on laiendada tegevust perspektiivsetes ärivaldkondades, mis Kaubamaja seniste äridega looksid omavahel täiendavat sünergiat. Suurtüki asutaja Viido Eineri poolt üles ehitatud Eesti juhtiv jalatsimüügikett omab head potentsiaali kasvuks nii Eestis kui ka lähiturgudel.“
„Kaubamaja kontserni jaoks on jalatsimüük ketikauplustes KIAde ja loodava I.L.U poodide kõrval juba kolmas uus ärisuund, kus Kaubamaja ei vaata koduturuna ainult Eestit,“ selgitas Raul Puusepp. „Neljas Kaubamaja kontserni Eestist väljapoole laienev äri on Selveri kett, kes sel aastal avab oma esimesed kauplused Lätis. Nagu Kaubamaja kontserni viimasest laienemisotsusest selgelt näha, vaatame lähiaastatel koduturuna mitte ainult Eestit, vaid kolme Balti riiki tervikuna.“
„Võib öelda, et mul on kaks tütart, kes sündisid mõlemad ühel ja samal päeval 16 aastat tagasi,“ rääkis Suurtüki Kinga- ja Nahaäri asutaja, omanikfirma Venus Kinnisvara OÜ juhataja Viido Einer. „Nüüd oli aeg üks tütar mehele panna, et teine tütar saaks väärikalt ellu astuda. Tõsisemalt rääkides vajab Suurtüki olulisi investeeringuid laienemiseks Lätis, kus meil on alates 2001. aastat kaks kauplust. Minu unistus on, et järgmise 16 aasta jooksul kasvab Suurtüki veel kiiremini kui esimese 16 aastaga.“
„Suurtüki ja Stepperi missiooniks on inspireerida inimesi end julgelt väljendama läbi kiirelt ja dünaamiliselt uueneva kingakultuuri ning Kaubamaja on sobiv partner seda nägemust ellu viima,“ selgitas Viido Einer. „Meie kett on tahtnud olla juhtiv kingakultuuri arendaja, reageerides kiiresti muutuvatele moetrendidele ning tuues maailmas edukad jalatsitrendid läbi oma kauplusteketi meie klientideni – seda nii Eestis ja Lätis kui ka tulevikus Leedus.“
Suurtüki Kinga- ja Nahaärid on 1992. aastast tegutsev jalatsikaubanduskett. SUURTÜKI kaubamärgi all tegutseb Eestis kokku 15 kauplust, millest 6 asuvad
Tallinnas, üks Maardus, kaks Tartus, üks Pärnus, kaks Rakveres, üks Narvas, üks Jõhvis ja üks Kuressaares. STEPPERi kaubamärgi all tegutseb Tallinnas üks kauplus. Nimetatud kaupluste arvuga on nad üks suurimaid jalatsitega kauplev jaekett Eestis. Lätis tegutseb STEPPERi kaubamärgi all kaks kauplust.
Poolte kokkuleppel tehingu hinda ei avalikustata. Tehingu maksumus jääb alla börsireeglite järgi nõutavat avalikustamise piiri.
Leping jõustub pärast Eesti ja Läti Konkurentsiametitelt heakskiidu saamist.
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja ostis eile ASi ABC King,
lepinguga saab kaubamaja endale 9 ABC Kinga kauplust Eestis ja Lätis.
Suurtüki NK juht Viido Einer ütles, et
Kaubamajaga otsustati koostööd teha, kuna ettevõtte kiirus ja tempo aitab
Baltimaade turgudele jõuda.
Täna asus Tallinna Kaubamaja ASi juhtkonna
liikmena ning ostudirektori ametikohale tööle Andres Käär, teatas firma.
Eestis pole teist jaekaubanduskontserni,
mis oleks mullu üle 400 miljoni krooni kasumit saanud, teatas uhkelt Tallinna
Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.