Pühapäeval kuulutas Viru Keskus välja 2007. aasta parimad teeninduskohad. Viru Keskus on teenindustaseme arendamisega tegelenud juba kolm aastat.
Keskuse juhatuse liikme Ants Vasara kinnitusel on eelnevatel aastatel välja koolitatud ligi 300 teenindajat. "Tegemist on spetsiaalselt keskuse teenindajatele suunatud koolitusprogrammidega, kus käsitletakse just neid situatsioone ja valdkondi, mis uuringute kohaselt kõige rohkem soovida jätavad ja seega kõige enam arendamist vajavad," rääkis Vasar.
Keskuse keskmine teenindustase on kahe aasta jooksul, mil koolitusi ja uuringut on läbi viidud, tõusnud 6%.
Viru Keskuse ostukohti testis 2007. aasta vältel Dive Service Quality Developement OÜ.
Uuringu viisid läbi testostjad, kes hindasid teeninduskoha ja teenindaja välimust, kontakti loomise ja lõpetamise oskust, võimet määratleda kliendi vajadusi, suhtlemist ja paljut muud.
Autor: ÄP