Alates 1. märtsist asub Prisma Peremarketi
uue kaubandusdirektorina tööle Sari Hujanen, kelle eesmärk on teha Prismast
Eesti turul selge hinnaliider, teatas ettevõte.
”Kõik kohaliku Prisma tootevalikud tehakse kohapeal, lähtuvalt siinse elaniku harjumustest ja maitseeelistustest,” sõnas Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen. ”Kuid lisaks kohalikule ja laiale tootevalikule soovime pakkuda ka soodsat hinda.”
Lihavaineni sõnul näitab Euroopa jaekaubandusmudel, et keskmisest kõrgema sissetulekuga ja keskmisest haritumad tarbijad eelistavad odavamaid kaubanduskette. ”Majanduslikult mõtlev inimene mõtleb ratsionaalselt ka isiklikke oste tehes. Meie eesmärk on pakkuda parimat hinna kvaliteedi suhet just nendele majanduslikult mõtlevatele inimestele,” märkis ta.
Prisma Peremarketi uus kaubandusdirektor Sari Hujanen on pika aega töötanud Soome suurimas kaubanduskontsernis S-Grupp toidukaupade tooterühmajuhina ja hiljem infohalduse süsteemijuhina. Enne Tallinnasse tulekut töötas Sari Hujaneni S-Grupi Jollase Instituudi õppejõuna.
Prisma eelmine kaubandusdirektor Janne Lihavainen töötab tänaseks ettevõtte tegevjuhina.
Prisma Peremarket on Põhjamaade juurtega S-Grupi kontserni kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb nii Soome, Eesti kui Läti turgudel. Eestis tegutseb Prisma Peremarket alates 2000. aastast. Prisma Peremarket annab Eestis tööd ligi 700le inimesele.
Seotud lood
Rimi Eesti Foodi tegevdirektor Ruth Laatre
sõnul on järgmisel aastal grupis oodata sarnast käibe kasvu kui käesoleval
aastal, paremasse seisu aga tõusevad taas Säästumarketid.
Läti üks suurimaid jaemüüjaid Maxima
Latvija veeretab toidukaupade järsu hinnatõusu tööstuse kaela, kirjutab
majandusleht Biznes Baltija.
Säästumarketite keti juht Andrija Lilleoja
kommenteeris Prisma avaldust saada Eesti jaekaubanduse turul hinnaliidriks, et
hinnasõda ei tule.
Prisma Peremarketi juhi Janne Tapio
Lihavaineni sõnul pole lähiajal langust näha, kuid nende kohustus on olla
selleks valmis.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.