Säästumarketite keti juht Andrija Lilleoja
kommenteeris Prisma avaldust saada Eesti jaekaubanduse turul hinnaliidriks, et
hinnasõda ei tule.
„Säästumarket on Eestis hinnaliider ja ka jääb selleks,“ oli Lilleoja ülimalt enesekindel.
Lilleoja sõnul ei karda Säästumarket Prismat. „Ei, me ei karda. Ja kui konkurents tekibki, siis on see ainult positiivne,“ märkis ta. „Hinnasõda siinses jaekaubanduses ei tule. Hinnad on praegu ennegi madalal tasemel. Ei usu, et Prisma tegevus midagi muudab.“
Eile teatas Prisma Peremarketite kett, et saab märtsist uue kaubandusjuhi, kelle suurimaks eesmärgiks on muuta kett siinseks hinnaliidriks, pakkudes samas jätkuvalt head kvaliteeti.
Seotud lood
Rimi kontserni kuuluvate Säästumarketite
formaadijuhi Regina Velberti hinnangul on majanduskeskkonna jahtumisel suurim
võitja klient.
Prisma Peremarketi tegevjuht Janne
Lihavainen leiab, et Eesti jaekaubandusturul on kätte jõudnud etapp, kus enam ei
peeta oma edukuse tõestuseks oluliseks kallites kauplustes käimist.
A-Selveri kauplusteketi juht Ain Taube
sõnul on Prisma Peremarketid omale hinnaliidriks saamise näol võtnud väga raske
ülesande.
Alates 1. märtsist asub Prisma Peremarketi
uue kaubandusdirektorina tööle Sari Hujanen, kelle eesmärk on teha Prismast
Eesti turul selge hinnaliider, teatas ettevõte.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.