Kia esitles cee’di tooteperekonna noorimat,
kolmeukselist ja sportlikumat liiget nimega pro_cee’d. Disaini osas on
voolujoonelise pro_cee’di puhul võrreldes 5-ukselisega uuendatud praktiliselt
kõiki detaile, teatas firma.
„Kia pro_cee’d toob C-klassi automudelite turule värskust ja sportlikkust,“ ütles Kia Auto Balti regiooni turundusjuhi Kristel Kõrgmaa. „Pro_cee’d on viieukselisest mudelist 15 mm pikem, 30 mm madalam ja kuni 84 kg kergem. Viiest pakutavast jõuallikast kujuneb pro_cee’di ostjate lemmikmootoriks tõenäoliselt Slovakkias valmistatud täiesti uus 1,6-liitrine 16-klapiline CRDi-diiselmootor, mis on suure töövõimega ja keskkonnasäästlik. Saadaval on ka 2,0-liitrine diiselmootor ning 1,6- ja 2,0-liitrised bensiinimootorid.“
„Kuigi auto on madalam, on salong tänu suurele teljevahele avar. Pakiruum on kolmeukselise sõiduki kohta üllatavalt mahukas, tagaakende alumise ääreni läheb pro_cee’di 340 liitrit pagasit, sealhulgas 55 liitrit standardvarustusse kuuluvatesse põhja alla paigaldatud panipaikadesse,“ lisas Kõrgemaa
Kia pro_ceed’il on MP3-valmiduse, kiirusega kohanduva helitugevuse regulaatori ja uste sisse paigutatud kuue kõlariga RDS-raadio / CD-mängija ja keskkonsoolil asuvad USB-, AUX- ja iPodi ühenduspesad. Tänu iPodi-ühendusele on omasalvestatud lemmikmuusikat võimalik kuulata auto helisüsteemi kaudu.
Kia pro_cee’di standardvarustus on rikkalik – lisaks heale turva- ja mugavusvarustusele kuulub sinna sportlik nahast ja tekstiilist salongisisustus, alumiiniumpedaalid, 17-tollised valuveljed ja sportlik radiaatorivõre.
Kia pro_cee’di hinnad algavad 244 900 kroonist, mudelil on samasugune seitsmeaastane või 150 000 km läbisõidu garantii nagu teistel Euroopas valmistatud Kia sõidukitel.
Seotud lood
Kia cee’d saavutas aprilli müügitulemustelt
oma klassis Eestis teise koha, edestades teiste hulgas selliseid tugevaid
konkurente nagu Toyota Corolla, Ford Focus ja Volkswagen Golf ning jäädes alla
vaid Honda Civicule, teatas Kia Auto.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.