Tallinki majandustulemused viis põhja
uhiuus broneerimissüsteem, mille käimalükkamisest sai rahaline fiasko.
Uue ühtse broneerimis- ja müügisüsteemi näol on tegemist mastaapse, kogu gruppi ja ka ettevõttevälist müügivõrgustikku hõlmava süsteemiga ning sedavõrd suuremahulise projekti käivitamisel võib paratamatult tekkida erinevaid ajutisi takistusi," ütles ASi Tallink Grupp juhatuse liige Andres Hunt. Oktoobris käimalükatud broneerimissüsteemi kirstunaelad on Hundi sõnul enam-vähem kõrvaldatud. "Nii meie töötajad kui ka teised süsteemi kasutajad vajasid aega uue süsteemiga harjumiseks," rääkis Hunt.
Kuidas täpselt osutus võimalikuks, et Tallinki uus broneerimissüsteem neelas selle majandusaasta esimeses kvartalis kümneid miljoneid kroone kasumit ja käivet, jättis Hunt kommenteerimata. Samuti polnud võimalik saada teada, kes olid need piletist ilma jäänud kliendid, kelle arvel firma tulu tulemata jäi.
Kõigest hoolimata kiitis Hunt uut süsteemi. "Tuleviku perspektiivis võidavad uue süsteemi eelistest kindlasti nii kliendid kui ka ettevõte ja kuigi mõju reisijate arvule ei ole veel möödas, näeme juba praegu liikumist soovitud broneeringutasemete poole," märkis ta.