Ettevõtlusameti hinna ja tarbijakaitse
teenistus tegi möödunud aastal trahve ligi 1,1 miljoni krooni eest, kodanike
kaebusi kogunes 3266 ja kontrolliti 1735 müügikohta.
Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul pole kontroll ja karistamine ülalpool mainitud teenistuse põhiülesanne, kuna aktiivselt tegeletakse ka kauplejate ja tarbijate tarbijakaitsealase nõustamisega, teatas Raepress. "Meie eesmärgiks ei ole karistada ja võimalikult palju trahve määrata, vaid pigem nõustada ja toetada, nii müüjaid kui ostjaid," lisas Mutli. "Loodame, et selle aasta rikkumiste arv on väiksem, kuna näiteks võrreldes 2006. aastaga on olukord tunduvalt paremaks läinud, kuid meie võitlus tarbijate huvide kaitsmise nimel kindlasti jätkub."
Möödunud aastal pöördusid tarbijad ja juriidilised isikud nii kirjalikult kui suuliselt kaebuste ja avaldustega Tallinna ettevõtlusameti hinna ja tarbijakaitse teenistuse poole kokku 3266 korral. Järelevalve osakond kontrollis 1735 jaekaubanduse, teeninduse, toitlustuse ja tänavakaubanduse müügikohta.
Kontrollimistel leiti enamesinenud rikkumisi nagu näiteks: kauplemisele kehtestatud nõuete eiramine (sh ilma müügiõiguseta), nõuetekohase märgistuseta kauba müük, saatedokumentide puudumine või mitteesitamine, hindade avaldamisele kehtestatud nõuete eiramine ja nõuetekohase teabeta või kasutamisjuhendita kauba või teenuse müük.
Otsus väärteoasjas tehti 884 korral. Rahatrahve laekus 1 082 063 krooni. Tähtaegselt täitmata otsused pöörati täitmisele 61 korral.
Seotud lood
Tallinna linnavalitsus teatas, et Tallinna
linnapeale Edgar Savisaarele helistas Intelligent Community Forumi (ICF)
asutajaliige ja peaorganisaator Louis A. Zacharilla ning õnnitles Tallinna linna
seitsme maailma arukaima linna hulka valimise puhul.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.