Maailma suurim mobiiltelefonide tootja
Nokia on kaotanud nutitelefonde turuosa Kanada firma Research in Motion
toodetavale BlackBerryle ning iPhone’ile, kirjutab Bloomberg.
Analüüsikeskuse Canalys eile avalikustatud uuringu kohaselt kahanes Nokia turuosa neljandas kvartalis nn nutitelefonide turul 52,9 protsendini võrrelduna 53,8 protsendiga aasta varem. Research in Motion (MIT) suurendas turuosa 11,4 protsendini ning aasta keskel turule tulnud Apple krabas endale koguni 6,5 protsenti segmendist.
Kokku kasvas nutitelefonide turustamine möödunud aastal 72 protsendi võrra 35,5 telefonile, Põhja-Ameerikas kasvas turg koguni kolmekordseks. Apple’i uudiseid ja kuulujutte vahendavas portaalis AppleInsider on kirjas, et USAs on Apple’i turuosa koguni 28 protsenti, jäädes maha ainult RIMist.
Nokia teatas jaanuaris, et suurendas ettevõte turuosa mobiiltelefonide turul, ületades neljandas kvartalis juba ammu püstitatud eesmärgi, mis on 40 protsenti. Iga kümnes müüdud telefonist on nn nutitelefon.
Seotud lood
Viimased poolteist aastat on Nokia
disainiüksust juhtinud britt Alastair Curtis, kelle käe all on Soome
telefonitootja mobiilid märgatavalt muutunud.
Nokia teatas, et on kasvatanud eksporti
Hiinast 30 protsendi võrra 6,2 miljardi euroni.
Nokia aktsia hind oli täna keskpäevaks
kukkunud Helsingi börsil 5,4 protsenti pärast seda, kui USA tehnoloogiagigant
Texas Instruments alandas esimese kvartali kasumiprognoosi, mille põhjendatus
nõrk G3 mobiiltelefonide turg.
Apple’i menutelefonil iPhone’il on Rootsis
tõsiseid probleeme – tarkvaravea tõttu ei taha telefon sugugi 3G võrgus toimida,
vahendas di.se Metrot.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.