Meriva on alates turuletulekust 2003. aastal olnud oma segmendi liider. Uus ideeauto ei piirdu vaid uute disainijoontega: "Esitleme uuenduslikku lähenemisviisi, mis muudab Opeli mahtuniversaalid veelgi paindlikumaks," märkis GM Europe'i turundusjuht Alain Visser auto Genfi debüüdi eel. "Zafira Flex7 istmesüsteemi ja Meriva FlexSpace'i lahendusega avasime salongi ümberkujunduses uue ajastu ning muutsime automaailma jäädavalt." 2007. aastal müüdi Euroopas ligi 335 000 Zafirat ja Merivat, mis mõlemad on oma turusegmendis liidrikohal. Iga viies müüdud Opel on mahtuniversaal, turu üldarvestuses aga vaid iga kaheksas.
Meriva Concept sobitab Opeli uue disainikeele väikesele mahtuniversaalile ning süvendab seda veelgi. Profiilis paistab silma omanäoline V-kujuline küljejoon, mis oli iseloomulik disaininüanss ideeautodel GTC Coupé ja Flextreme. Pilkupüüdev on B-piilari juures kaarduv aknajoon, mis kindlustab tagaistujatele eriti head vaated. Tagaosa elemendid - eelkõige tagatuled - meenutavad Opeli sügisel turuletulevat uut keskklassi mudelit Insignia. Tagaosas sujuvalt alla kalduv katus rõhutab mahtuniversaali jõulist iseloomu.
Seotud lood
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.