• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 08.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Opeli tulevikuvisioon mahtuniversaalist

Meriva on alates turuletulekust 2003. aastal olnud oma segmendi liider. Uus ideeauto ei piirdu vaid uute disainijoontega: "Esitleme uuenduslikku lähenemisviisi, mis muudab Opeli mahtuniversaalid veelgi paindlikumaks," märkis GM Europe'i turundusjuht Alain Visser auto Genfi debüüdi eel. "Zafira Flex7 istmesüsteemi ja Meriva FlexSpace'i lahendusega avasime salongi ümberkujunduses uue ajastu ning muutsime automaailma jäädavalt." 2007. aastal müüdi Euroopas ligi 335 000 Zafirat ja Merivat, mis mõlemad on oma turusegmendis liidrikohal. Iga viies müüdud Opel on mahtuniversaal, turu üldarvestuses aga vaid iga kaheksas.
Meriva Concept sobitab Opeli uue disainikeele väikesele mahtuniversaalile ning süvendab seda veelgi. Profiilis paistab silma omanäoline V-kujuline küljejoon, mis oli iseloomulik disaininüanss ideeautodel GTC Coupé ja Flextreme. Pilkupüüdev on B-piilari juures kaarduv aknajoon, mis kindlustab tagaistujatele eriti head vaated. Tagaosa elemendid - eelkõige tagatuled - meenutavad Opeli sügisel turuletulevat uut keskklassi mudelit Insignia. Tagaosas sujuvalt alla kalduv katus rõhutab mahtuniversaali jõulist iseloomu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele