Tele2 Eesti käive kasvas mullu
auditeerimata andmetel 2006. aastaga võrreldes 20%, 2,01 miljardi kroonini,
ettevõtte kulumieelne ärikasum ulatus 663 miljoni kroonini.
Tele2 Eesti 2007. aasta majandustulemustele avaldas ühekordset positiivset mõju 115 miljoni krooni ulatuses mobiiltelefonide müügitulu kajastamise arvestuspõhimõtete muutus, teatas ettevõte.
Võrreldaval baasil oleks Tele2 aastane käibe kasv olnud 13% ning ärikasumi kasv 9%.
2007. aasta neljanda kvartali käibe- ja kasumikasvule avaldas olulist negatiivset mõju alates novembrist alanenud võrkudevahelised sidumishinnad.
Tele2 Eesti juhatuse esimehe Toomas Tiiveli sõnul hoogustus samas möödunud aasta neljandas kvartalis lepinguliste klientide arvu kasv.
"Võidame jätkuvalt turgu ärikliendi segmendis, kus jaheneva majanduskliima tingimustes muudavad paljud Eesti ettevõtjad oma tegevust efektiivsemaks ja hindavad kriitilisemalt ümber firma kulusid. Investeerime jõudsalt nii 2G kui 3,5G võrku ja sõltumatud uuringud näitavad, et Eesti operaatorite levikvaliteet on sisuliselt võrdsustunud. See annab Tele2-le tugeva eelise, kuna pakume võrdväärse kvaliteedi juures paremat hinda," sõnas Tiivel.
Tele2 klientide arv kasvas möödunud aasta neljandas kvartalis 3000 kliendi võrra, aasta lõpus kasutas Tele2 teenuseid ligi pool miljonit klienti.
Seotud lood
Eesti suuruselt teise mobiilsideoperaatori
Tele2 Eesti käive oli aasta esimeses kvartalis 422 miljonit krooni ja
kulumieelne ärikasum (EBITDA) samal perioodil 117 miljonit krooni.
Tele2 klient Kairi Roosnurm ütles
aripaev.ee-le, et paar aastat tagasi sõlmis ta sideteenuseoperaatoriga leipingu
300kroonise teenusekasutamise limiidiga, kuid arve tuli 900 krooni ringis.
Muidu tõusval Stockholmi börsil näitas
suurt langust Tele2 aktsia.
Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen
ütles, et on eelmise aasta tulemustega rahul, ning eitas kategooriliselt
väidet, nagu oleks Tele2 nendest tulemustelt ette läinud, väites, et konkurent
manipuleerib andmetega.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.