Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tele2 klient Kairi Roosnurm ütles
aripaev.ee-le, et paar aastat tagasi sõlmis ta sideteenuseoperaatoriga leipingu
300kroonise teenusekasutamise limiidiga, kuid arve tuli 900 krooni ringis.
Roosnurm rääkis, et tahtis 300kroonist mobiilsideteenuse kasutamise piirangut oma lapse jaoks. Kuid laps oli SMS-mängu mängimisel hoogu sattunud ning alles järgmisel päeval saatis operaator teate, et teenuste arve on 900 krooni ringis. "Tele2 selgitas, et sõnumikeskuse sõnumid laekuvad hiljem ning seetõttu ei saanud kohe teenust piirata," ütles Roosnurm. Ta lisas, et pärast paari aasta tagust juhtumit on ta hoidnud ise helistamisel ja sõnumite saatmisel silma peal ning arved on olnud seetõttu kontrolli all.
Tele2 turundusdirektor Kristjan
Seema ütles, et võime kehtestada kliendile krediidilimiidi,
kuid usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist
piirata.
Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator
Tele2 alustas tööd lauatelefonide vastu, pakkudes ettevõtetele
võimalust neist loobuda mobiiltelefoni kasuks, kuid säilitades siiski
lauatelefoni numbri, teatas ettevõte.
Tele2 Eesti käive kasvas mullu
auditeerimata andmetel 2006. aastaga võrreldes 20%, 2,01 miljardi kroonini,
ettevõtte kulumieelne ärikasum ulatus 663 miljoni kroonini.
EMT avalike suhete juht Kaja Pino ütles, et
krediidilimiit pole teenus, mis piirab teenusekasutust vaid tuletab meelde
lepingu sõlmimisel määratud kõneteenuse limiiti.
Peaminister Kristen Michal sõnastab 2025. aastaks Eestile kolm eesmärki, mille eest lubab seista: aasta lõpuks on Eesti kaitse hästi kindlustatud, majandus on konkurentsivõimelisem ja bürokraatiavabam ning kasvab, ühiskondlik debatt on lugupidav ja arukas.