Hansapanga kontorite arvutitest on
juba alates esmaspäevast ID-kaardiga panka sisenejatel makse sooritamine
häiritud.
Alates esmaspäevast on Hansapanga kontorite arvutitest ID-kaardiga sisenemine häiritud. Kui enne ID-panka sisenemisel ei olnud vaja makset kinnitada, siis nüüd on. Tegemist on nn digitaalse allkirjastamisega, mis lõplikult kinnitab makse. Varemalt ID-kaardiga maksjatelt seda ei nõutud, selline kord kehtis ainult koodikaardiga sisenejatele.
Hansapanga kommunikatsioonijuht Kristi Künnapase sõnul on pank probleemist teadlik ja otsib probleemile lahendust. Kuna aga viga parandatud saab, kommunikatsioonijuht öelda ei osanud.
"Digitaalne allkirjastamine eeldab seda, et arvutis on Digidoci tarkvara, kontorites olevates arvutites seda praegu kahjuks ei ole. Hansapanga IT-teenindus on asjast teadlik ning otsib lahendust," sõnas Künnapas.
Hansapank vabandab klientide ees tekkinud ebamugavuste pärast. Praegu saab äriklient sooritada makseid kas PIN-kalkulaatori, koodikaardiga sisse logides või kontoris telleri juures.
Seotud lood

Kuula ka podcasti rahvusvahelisest õppest