• OMX Baltic−0,46%293,64
  • OMX Riga−0,47%890,27
  • OMX Tallinn−0,67%1 865,21
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 100−1,21%8 495,99
  • Nikkei 225−0,03%36 782,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • OMX Baltic−0,46%293,64
  • OMX Riga−0,47%890,27
  • OMX Tallinn−0,67%1 865,21
  • OMX Vilnius0,11%1 142,05
  • S&P 500−0,76%5 572,07
  • DOW 30−1,14%41 433,48
  • Nasdaq −0,18%17 436,1
  • FTSE 100−1,21%8 495,99
  • Nikkei 225−0,03%36 782,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • 19.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamileid: Ärme nori

Head reklaamimõtted on enamasti lihtsad, aga lihtsusest suuruseni võib olla pikk samm.
Hea reklaam kasutab tuntud motiivi, tihti mõttestampigi, aga suudab näha ja vaatama panna uue nurga alt. Kui vaataja ütleb "Oo, see on huvitav mõte, aru sain!", on ta sõnumitoojaga ühes paadis.
Hansapank otsib inimest, kes suudab viltuse Pisa torni püsti upitada. Sõnum selge. Mõte klaar. Väljakutse võimas. Pilti, mida kannab kobe idee, oli teostada naeruväärselt lihtne. Tõmmati netist viltune Pisa torn ja lükati pildi peal püsti. Kõik tunnevad ära objekti, kõik teavad teemat. Kõik mõistavad sõnumit. Ehk mitte just suur reklaam, aga asjakohane.
Lati alt läbijooksev töökuulutus oleks kõnetanud lattide mahaajajaid. Lihtne ja nutikas idee püüab nutikat inimest, kes suudab oma ideid esitada sama lakooniliselt ja soliidselt.
Head reklaamimõtted on enamasti lihtsad, aga kõik lihtsamad mõtted pole head.
Autor: Peeter Sauter

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele