2006. aastal taipas Hansapank, et nende internetipank on kliendi jaoks loogikavaba ja sealt ei leita asju üles.
Ringi sõnul on uue netipanga märksõnad kõik ühes kohas, mugavus, disain ja turvalisus.
„Maailmas ei ole seni veel sellist netipanka, kus kõik oleks ühes kohas, kus saaks ühes keskkonnas nii infot otsida, kui ka tehinguid teha. Suurt rõhku on mugavusele pandud, sest seni ei leidnud klient paljut üles, oleme pööranud tähelepanu intuitiivsele kasutajaloogikale. Saime aru, et kliendi loogika erineb sellest kuidas Hanzanet on üles ehitanud,“ selgitas Rink.
Ta võrdles uut netipanka Tallinna Kaubamajaga, kus on maailmad. „Kõik lehed on integreeritud uueks hansamaailmaks,“ lisas ta.
Ka on senine karm, külm, rahulik keskkond asendunud ühtse disainiga.
„Uut netipanka arendades on väga suurt rõhku pööratud turvalisusele, samas sel on hind. Turvalisust ja mugavust kokku ei panna ei saa,“ lisas ta. Samas pani ta kasutajatele südamele, et üksi seif ei ole turvaline, kui tal on võtmed ees. „Kui klient jätab võtmed laokile ja kleebib ID-kaardile koodid peale, siis ei saa me vastutada,“ lisas ta.
Kuid see on alles algus. Plaanis on veel filtreeritavad konto väljavõtted, eelarve tegemise võimalus, kliendinõustamise broneerimissüsteem ja palju muud.
Sarnase interneti panga saavad ka Läti ja Leedu Hansapanga kasutajad.