Merko Grupi tütarfirma E.L.L. Kinnisvara
kavatseb müüa detsembris omandatud kolmandiku Hansa Hotell OÜst
aktsiaseltsile Infortar ning taotleb konkurentsiameti luba.
Möödunud aasta detsembrini kuulus 34% Sadama 1 asuvat hotelli majandavast Hansa Hotell OÜst Reval Hotelligrupi ASile. Äriregister kajastas omanikuvahetust tänavu jaanuaris.
13. veebruaril esitasid E.L.L. Kinnisvara ning Infortar konkurentsiametile koondumisteate, et omandada ühiselt valitsev mõju Hansa Hotell OÜ üle.
Alates 2007. aasta veebruarist kuulus Reval ExpressHotel nime all tegutsev Hansa Hotell OÜ economy klassi hotelliketti Reval Inn. Samast ajast läksid värskelt turule tulnud hotelliketti veel kaks Reval Hotelsi majutusasutust Vilniuses ja Klaipedas.
Hansa Hotell OÜ avaldas toona, et Reval Inn hotellid hakkavad paiknema linna keskustes, peateede ääres ning hotellikohtade valikul peetakse silmas korralikke parkimisvõimalusi. Eelkõige nähti uue hotelliketi kasutajaid autoga ringi liikuvate inimeste seas, kelle jaoks on oluline kiire, mugav ja taskukohane ööbimine.
Aastaks 2008 pidi Balti riikides tegutsema 12 Reval Hotels ja Reval Inn hotelli 1200 töötaja ning 70 miljoni euro suuruse aastakäibega. 2010. aastaks planeeris Reval Hotels laieneda Varssavisse, Kiievisse, St. Peterburgi ja Moskvasse.
Seotud lood
Reval Hotelligrupi Asi finantsjuht Margo
Lorvi ütles, et kehva likviidsusega vähemusosalus Hansa Hotell OÜs ei vastanud
Revali omaniku investeerimisstrateegiale.
Tallink Hotelsi tegevjuht Aivar
Sõerd ütles, et Tallinki praegused hotellid on Infortari uuest hotellist
luksuslikumad, mistõttu nad klientide pärast kisklema ei hakka.
Merko Ehitust esindava Teder, Glikman
Partnerite vandeadvokaadi Leon Glikmani sõnul ei too ka mustem stsenaarium
aktsionäridele probleeme, pigem tuleks karta muid tegureid.
Tallinna Sadama nõukogu esimehe Neinar Seli
sõnul on küsimus selles, kas Infortar peaks Tallinki kaubamärgi kasutamise eest
maksma Tallink Grupile või vastupidi.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.