Tallinna Kütte kommertsdirektori Priidu
Nõmmi sõnul mõjutab soe talv soojuse müügimahtu, vastavalt praegustele
prognoosidele on ettevõttel oodata 20% väiksemat müügimahtu kui esialgselt
planeeriti.
Tallinna Kütte kommertsjuhi Priidu Nõmmi sõnul ei erine detsembri ja jaanuari keskmised välisõhutemperatuuride oluliselt eelmise aasta talvest.
"Eelmise aasta jaanuari keskmine temperatuur oli -0,9C ja käesoleval aastal -0,5C. Meie realisatsioon võrreldes eelmise aastaga ei ole langenud," sõnas Nõmm lisades, et kui võrrelda eelmise aasta ja käesoleva aasta veebruari temperatuure, on vahe märgatavalt suurem.
Nõmmi sõnul on kraadipäevad aastate lõikes suhteliselt stabiilsed olnud. Kuude lõikes on ette tulnud kõikumisi, kuid aasta baasil võrreldavad.
"Soe talv mõjutab ettevõtte müügimahtu. Meie praegustel prognoosidel tuleb soojuse müügimaht 20% võrra plaanitust väiksem, kuid täpsed mahud selguvad alles märtsi alguses, peale veebruari tarbimiskoguste laekumist, " sõnas kommertsdirektor.
Kliima pidev soojenemine ettevõtet siiski ei heiduta. Statistiliselt on aastate keskmised temperatuurid olnud ühtlased.
Nõmmi sõnul mõjutavad tarbimise vähenemist kõige rohkem majadesse ja hoonetesse tehtavad investeeringud, soojustamine ja küttesüsteemide renoveerimine ja tasakaalustamine, kui teeb seda kliima.
Seotud lood
Soojuse müügi ja tootmisega tegelev Kohtla-
Järve soojuse juhi Jüri Mägi sõnul on viimases kahe aasta soojad talved soojuse
müügile ruineerivalt mõjunud.
Eesti Energia soojusenergia müük jaanuaris
oli kokku 268 GWh ja võrreldes 2007. aasta jaanuarikuuga langes 5 GWh ehk 2%
võrra peamiselt seoses tänavuse soojema ilmaga.
Keskkonnasõbralik seenetanud
isolatsioonimaterjal on järjekordne roheline tehnoloogia, mida on asutud otsima
seoses tõusvate naftahindade ja kõrgenenud keskkonnateadlikkusega.
Tallinna Kütte kliendid pole rahul, et
firma küsib juulis arvete koostamise ja väljastamise eest 12 krooni, küttefirma
esindaja sõnul küsitakse arveraha neilt, kes pole ise maja soojusenergiaarve
üksiklientidele jagamisega hakkama saanud.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.