Peterburgi suurim sadam Soome lahe ääres
plaanib tunduvalt suurendada oma võimsust 2025. aastaks, et tarnida Euroopa
Liitu vajalik kogus suhkrut.
Peterburgi transpordikomitee esimehe Nikolai Asaul sõnul suudab sadam praegu tarnida 70 miljonit tonni kaupa aastas ja 2015. aastast kavatsetakse tarnemahtu suurendada 120 miljoni tonnini aastas. Võimsust suurendatakse eelkõige konteinerveoks, kirjutas Bloomberg.
FGUP Rosmorport sadamaoperaator plaanib sadama laiendamiseks kulutada 4,7 miljardit rubla (195 miljonit USA dollarit) ehk üle 2 miljardi krooni.
Laienemine nõuab ka uute teede ehitamist ja raudteekompleksi loomist.
Seotud lood
Kui mitte arvestada 2006. aasta
erakorralist kasumit varade müügist, siis vähenes Tallinna sadama kogutulu
põhitegevusest 2007. aastal võrreldes 2006. aastaga umbes 15%.
Haapsalus Lossiplatsil tondilossina seisva
kunagise St Peterburgi hotelli järjekordne omanik, Haapsalu juurtega Argo Ladva,
loodab, et tuleval suvel tegutseb majas endisaegset nime St Peterburg kandev
hotell.
Turu ülikoolis koostati põhjalik
inglisekeelne aastaülevaade Baltic Port List, mis kogub kokku rohkem kui 200
Lääne- ja Põhjamere sadamate kaubandusandmed ning ülevaate Läänemere
mereliiklusest.
2020. aasta olümpiamängude korraldajaks
kandideerimine võib tuua Peterburi tohutuid riiklikke investeeringuid, kirjutas
Delovoj Peterburg.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.