Estonian Air lisab 2009. aasta kevadel oma
lennukiparki kolm uut otse tehasest tulevat kuni 90kohalist CRJ900 NextGeni
lennukit.
CRJ900 lennukid on tänapäevased, keskkonnasäästlikud ja madalama kulutasemega, võimaldades oluliselt parandada ettevõtte paindlikkust järjest tiheneva konkurentsi tingimustes, teatas Estonian Air.
CRJ900 esimene lend toimus 2001. aastal, tootmisse juurutati lennukid 2003. aastal.
Estonian Airi praegune lennukipark koosneb kahest 142kohalisest Boeing 737-300 lennukist (Sohni ja Kalev) ja neljast 118kohalisest Boeing 737-500 lennukist (Koit, Hämarik, Sinilind, Linda); Estonian Air Regionali lennukipark koosneb kahest 33kohalisest SAAB 340 lennukist.
Seotud lood
Estonian Airi pressidirektor Ilona
Eskelinen ütles aripaev.ee-le, et lennufirma ootab Tartu lennuradade
ümberehitustööde valmimist ning on valmis pakkuma lende liinil
Tartu-Stockholm.
SAS on lennukitootjatega Bombardieri ja
Goodrich kokku leppinud kompensatsioonis, mille tootjad maksavad SASile Dash
tüüpi lennukitega 2007. aasta sügisel tekkinud õnnetustega seotud kulude
katteks.
Jaanuaris reisis Estonian Airiga ühtekokku
47 754 reisijat, sh regulaarlendudel 41 940. Reisijate koguarv suurenes eelmise
aasta jaanuariga võrreldes 17%, regulaarlendudel 15%. Jaanuaris toimus 924
lendu, mis on 313 võrra enam kui 2007. aasta samal perioodil.
2008. aastal lisandub Estonian Airi
konkurendi, Läti lennufirma airBalticu lennukiparki kaks uut lennukit Boeing
757-200 ja kolm uut Boeing 737-300.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.