SAS on lennukitootjatega Bombardieri ja
Goodrich kokku leppinud kompensatsioonis, mille tootjad maksavad SASile Dash
tüüpi lennukitega 2007. aasta sügisel tekkinud õnnetustega seotud kulude
katteks.
Lepingu detailid on konfidentsiaalsed, kuid SAS Group kinnitas, et kogu kompensatsiooni suurus on natuke rohkem kui 1 miljard Rootsi krooni ehk 1,7 miljardit Eesti krooni, mis sisaldab ka lennukite tellimusi, teatas SAS.
SAS AB direktorite nõukogu on kinnitanud lepingu osana 27 lennuki tellimuse, valikuvõimalusega 24 lennuki tellimiseks edaspidi.
“Me oleme Bombardieri, piirkonna juhtiva lennukitootja pakutud lahendusega väga rahul. Ettevõtte 27 lennuki tellimus toob meie klientideni kõrgkvaliteedilised tooted,” ütles SASi president Mats Jansson.
Seotud lood
2007. aasta nõrk neljas kvartal ennustab
nõrka 2008. aastat SASile, selgus täna ettevõtte aastaaruandest.
SASi novembrikuu hindamise järel selgus, et
firma võitis ühe protsendi võrra kliente, vaatamata lennuõnnetustele Q400
Dash 8 lennukitega.
Pärast hiljuti toimunud sündmusi Dash 8
Q400 lennukitega otsustas SASi juhtkond täielikult loobuda seda tüüpi lennukite
kasutamisest, teatas ettevõte.
Estonian Air lisab 2009. aasta kevadel oma
lennukiparki kolm uut otse tehasest tulevat kuni 90kohalist CRJ900 NextGeni
lennukit.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.