Porsche uus neljaukseline kupee Panamera on
läbimas intensiivset testimaratoni kogu maailmas.
Automedia nägi autot nii kuuma ilma testidel Namiibias kui ka külma ilma testidel Rootsis.
Ametlikult esitletakse mudeliseeriat 2009. aasta Genfi autonäitusel. Auto on Mercedes CLSi ja Aston Martin Rapide'i karm konkurent.
Siin on pildid nii standardsest Panamerarast, millel on nelinurksed summutitorud, Panamera S-ist, millel on ümmargused väljalasketorud, ja Panamera Turbo, mis sarnaneb standardsele, kuid millel on suuremad õhuavad.
Kõige tavalisem Panamera saab Volkswageni 3,5-liitsrise kuue silindriga mootori, mis arendab 300 hobujõudu. Ka pakutakse S-versioonile Porsche kaheksasilindrilist jõuallikat, millel on 350 hobujõudu, ja kahe turboga 560hobujõulist ajamit.
Panamera peaks olema tõeline sportauto, samas sobima ka pere igapäeva sõitudeks. Autol on neli istet ja pakiruumi mahtuvus on 450 liitrit.
Porsche loodab iga aasta müüa 20 000 Panamerat, et kogumüük kasvaks üle maagilise 100 000 sõidki piiri.
Seotud lood
Porsche juhatus ning nõukogu andsid oma õnnistuse uue neljaukselise kupee arenduseks, kirjutas autopunkt.ee.
Porsche juht Wendelin Wiedeking mainis
eelmisel aastal Saksa motoajakirjale Auto, Motor Sport, et tulemas on uus
Porsche Panamera. Automedia spioonifotograafid on sellele nüüd saanud
tõestust.
Nürburgringil testiti kahte neljaukselist
kupeed, mida oodatakse 2009. aasta Genfi autonäitusele.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.