Nürburgringil testiti kahte neljaukselist
kupeed, mida oodatakse 2009. aasta Genfi autonäitusele.
Automedia nägi nii Porsche Panamerat kui ka Aston Martin Rapidet. Mõlemad on konkurendid Mercedes CLSile, Volkswagen Passat CC-le ja Audi A7-le.
Kuigi Panamera on laenanud 911 disainielemente, on seal märgatavaid muudatusi. 911 on alati olnud auto tahaotsa paigutatud boksermootor. Panameral on valikus kolme tüüpi auto esiotsa paigutatud mootorit. Nõrgim neist on Volkswageni 3,5liitrine kuuesilindriline mootor, mis annab välja 300 hobujõudu.
Valida võib ka kahe Porsche mootori vahel: kaheksasilindriline, võimsusega 350 hj, ja topeltturboga 560- hobujõuline mootor. Kuigi Panamera on sportauto, sobib masin ka igapäeva peresõidukiks, autos on neli istet ja 450 liitrine pagasiruum. Porsche loodab iga aasta 20 000 uut Panamerat müüa.
Aston Martin testis Skandinaavia talvistel väljadel 2006. aasta Detroiti autonäitusel näidatud Rapide kontsepti põhjal ehitatud autot. Inglise autotootja endine omanik Ford lükkas Rapide arenduse edasi, kui otsustas enamusosaluse firmas müüa, kirjutas Automedia. Pärast Aston Martini müüki David Richardsi juhitud ettevõttele, oli autotootja esimene otsus projekt üle vaadata ja jätkata Rapide tootmiskõlbuliku versiooni arendamist. Auto saab DB9 põhja ja V12 mootori, mida tuunitakse nii, et see annab 480 hobujõudu, senise 450 asemel.
Seotud lood
Siin on Automedia viimased pildid Aston
Martin Rapidest.
Porsche uus neljaukseline kupee Panamera on
läbimas intensiivset testimaratoni kogu maailmas.
Viimaks on tõendeid, et
Porsche Panamera ei ole edu lõpp, teatas Automedia. Wendelin Wiedeking
võttis surmtõsiselt plaani viienda mudeli loomise, mille spioonid ka pildile
püüdsid.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.