Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Leedo advokaat: Delfi avaldatud väide on vale
Ettevõtja Vjatšeslav Leedo advokaadi Toomas
Vaheri sõnul on Delfi väide, et ettevõtja ei nõudnud kohe ebameeldivate
kommentaaride kustutamist, lihtsalt vale.
Delfi.ee tegevjuhi Andrus Raudsalu sõnul koputas Leedo kõigepealt Delfi uksele, et koostatud tšekk rahaks vahetada, selle asemel et solvavate kommentaaride kohest kustutamist paluda.
Leedo advokaadi Toomas Vaheri sõnul pole see väide aga tõene.
„Delfi avaldatud väide on lihtsalt vale (ilmus tänases Eesti Päevalehe artiklis - toim). Härra Leedo pöördus Delfi juhatuse poole enne kohtusse pöördumist kirjaga, milles nõudis nii rikkuvate kommentaaride kõrvaldamist kui ka isiklike õiguste rikkumise tunnistamist, kahju hüvitamist ja edaspidistest härra Leedo isiklikke õigusi rikkuvate artiklite ning kommentaaride avaldamisest hoidumist,“ kommenteeris Vaher.
Vaher tsiteeris Leedo 9. märtsi 2006. aasta kirja kokkuvõtvat osa: "Samuti nõuame käesolevale kirjale lisatud Vjatšeslav Leedo isiklikke õigusi rikkuvate kommentaaride viivitamatut kõrvaldamist Delfi internetikeskkonnast."
„Nimetatud kokkuvõttev lause on kirjas esile toodud rasvases kirjas ega saanud jääda Delfi juhatusele märkamata. Kirja kättesaamise järel kustutas Delfi viidatud kommentaarid, muus osas nõudeid ei tunnistanud,“ märkis Vaher.
Interneti kui uue avaliku ruumi võimalused
nihutavad traditsioonilise meedia piire ning soosivad sõnavabaduse levikut, kuid
ei taga vastupidiselt arvatule teisi laimavate kommentaatorite anonüümsust,
teatas Delfi.
Internetikeskkonna Delfi juhatuse liikme
Ville Jehe sõnul läheb Eesti riik võimaliku negatiivse kohtuotsuse puhul
ettevõtjat Vjatšeslav Leedot puudutavate halvustavate kommentaaride teemal
vaidlema terve maailmaga.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.